Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj
Czy na Twoich logistycznych i transportowych stronach B2B też jest branżowy bełkot?
Jeśli tak, tracisz przez to nie tylko uwagę klientów. Zdarza się, że klienci przychodzą do mnie z gotowymi projektami stron www. Czasem nawet są to bardzo estetyczne i piękne strony, widać że grafik się napracował. Ich właściciele z dumą je prezentują, jako wspaniały efekt, często kilkumiesięcznej pracy. Problem w tym, że nie ma na nich…
Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?
Kiedy chodzę do kościoła, zdarza mi się, że zapominam wziąć pieniędzy na ofiarę. Strasznie mi jest wtedy głupio… Bo nie jest tak, że nie chcę „wrzucić” składki, ale nie mam przy sobie papierowych pieniędzy. Jeżdżenie do bankomatu, który jest daleko zajmuje mi czas, którego nie mam. Dodatkowo trzeba o tym pamiętać, a w domu nie…
Projektowanie cennika – anty-przykład z kościoła
W niedzielę byłam w kościele. Tuż po wejściu zobaczyłam taki automat: Ucieszyłam się, bo zazwyczaj zapominam wziąć papierowych pieniędzy na ofiarę, a tu mogłam zrobić przelew. Po spojrzeniu na ekran pomyślałam, że można lepiej zaprezentować kwoty. I chyba w tym kościele nie lubią pieniędzy. Bo pokazując ceny od największej, do najmniejszej zwiększyliby kwotę datków. Dlaczego?…
Kontrast: Tak łatwo za-STOP-ujesz uwagę klienta
W tym artykule dowiesz się: dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi. czemu mózg tak dobrze wychwytuje różnice. jak stosować kontrast w sprzedaży i marketingu. Dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi? To zdjęcie podesłała mi moja koleżanka z Kalisza. Jakie zwierzę na nim widzisz? Fot. Weronika Sobala/ Agata Kobyłka A widzisz tutaj pająka? Przyjrzyj…
Efekt Pratfalla w marketingu czyli jak z wady produktu zrobić zaletę
Wyobraź sobie dwóch profesorów. Bardzo mądrych i kompetentnych. Wychodzą na wykład i jeden z nich oblewa się kawą jak gapa. Zgadnij, którego studenci będą lubić bardziej? Tego, który się zapaprał. Bo jest bardziej „ludzki”, bliski. To właśnie efekt Pratfalla (gafy). Odkrył go znany psycholog – Elliot Aronson. 3 przykłady, jak wykorzystać to zjawisko w marketingu.…
Jak łatwo napisać lepszy tekst firmowy?
Chcesz, by klienci kupili od Ciebie? No to musisz poruszyć ich emocje. Ale to też może nie wystarczyć. Daj im dobry powód, którego nie zignorują. Do tego służy proste narzędzie: język korzyści. Czy zdarzyło Ci się spotkać znajomego, który na spotkaniu gadał tylko o sobie? byłem, widziałem, zrobiłem, ja, ja, ja… A Ty czekasz, aż…
Jak i czemu do klienta opłaca się mówić konkretnie i prosto?
Dziś do klienta musisz mówić prosto i konkretnie. Żeby nie musiał za bardzo myśleć i się zastawiać co mu dajesz.
Język korzyści w sprzedaży – wszystko, co musisz wiedzieć w 2024 roku
Naucz się łatwo tworzyć teksty językiem korzyści. Dzięki temu Twój klient poczuje, że to, co sprzedajesz jest naprawdę dla niego. A to sprawi, że szybciej wybierze Ciebie, a nie konkurencję. Dzięki temu Ty będziesz mógł skrócić cykl sprzedażowy. Wydasz mniej na reklamę i będziesz zarabiał więcej. Witaj na moim blogu. Nazywam się Joanna Burdek. Jestem…
Język korzyści w rozmowie z klientem
Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.
Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera
Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera
„Made You Look” – rodzaje torowania do wykorzystania w prezentacjach według doktor Carmen Simon
„Made You Look. How to use brain science to attract attention and persuade others”. Recenzja książki Carmen Simon
Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.
„Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” – recenzja książki Ken Blanchard i in.
Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting
Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+
NEUROCOPYWRITING. Co to jest?
Co to jest neurocopywriting. Definicja
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać👍
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać. Ranking ekspertki Joanny Burdek.
Offlajnowi. pl — Startujemy z Nowym Projektem!
Offlajnowi. pl to projekt społeczny. Uczymy, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. Wspólnie z mężem wymyśliliśmy ten projekt Offlajnowi.pl, by pomagać firmom, szkołom i rodzciom. Nasze Dlaczego? W ostatnich latach rozwoju internetu oraz sztucznej inteligencji zaobserwowaliśmy, jaki wpływ technologia ma na życie nasze i naszych bliskich. Przez lata uczyliśmy firmy jak tworzyć treści,…
Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!
Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.
Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.
Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…
Marketing Mikrochwil dla Cyfrowych Zombie, czyli jak dotrzeć do zabieganych klientów?
Marketing mikrochwil to takie nowe słowo, które opisuje to, co już od dawna robisz.
Joanna Burdek – O Mnie
Pomogę Ci nie biegać za klientami. Zaadoptuję Twój marketing.
„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja
Recenzja – czy warto przeczytać?
Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja
Esencjonalny prewodnik po marketingu
Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki
Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?
Szkolenie ABC mocnej marki
Rzeczowe, konkretne, praktyczne, samo mięso, mnóstwo praktycznej i skondensowanej wiedzy.
TikTok+WiFi – o co chodzi?
O co chodzi z aferą w Kongresie i TikTokiem?
Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”
Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?
Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Pimp Your Copy 2023 Język Korzyści
Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
Czy możesz być Mozartem Marketingu?
Nikt nigdy nie zrobił biznesu fuksem. To mit.
4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman
„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.
Neuromarketing – 4 książki, które WARTO przeczytać
Polecam: Joanna Burdek
Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć
Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?
To przeczytaj, gdy masz niską samoocenę.
Recenzja książki Nathaniela Brandena – 6 filarów poczucia własnej wartości.
Po co dbać o wirusowość treści?
Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.
Storytelling Przykłady
Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą
Rób jedną rzecz. A nie tysiąc.
Recencja “Jednej rzeczy” Gary’ego Kellera.
Koks na siłowni vs. marketing
Z marketingiem jest jak z chłopkami z siłowni. Każdy radzi najlepiej, a mało kto skończył szkołę. Tymczasem jest wiele metod dojścia do formy.
Jak Nie Wysyłać Ofert Handlowych – Prawdziwe Case Study.
Tak Nigdy Nie Rób!
Ropucha B2B: pocałuj sprzedaż, to zmieni się w księcia.
Nie zawsze to, co robią inni działa. Szczególnie w B2B.
„Firma czyli Ty” – książka dla małych biznesów.
Dlaczego Mała Firma Jest OK? Recenzja książki.
Ca$vertising – książka HICIOR
Recenzja „Ca$vertising” D.E. Whitmana.
Nowe Trendy: Woman Power!
Przełamywanie Stereotypów, Ciałopozytywność i Siła Kobiet w Marketingu
PRZESTAŃ pisać drukowanymi!
Drukowane Litery w Copy – HIT CZY KIT
Jak zachęcić kogoś do zrobienia tego, co chcemy on-line?
Recenzja „Online Influence” Basa Woutersa i Jorisa Groen.
Najlepsza książka o Personal Brandingu
„Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej.
1 tip zrobi z wady zaletę produktu
Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Strategia marki to ściema i pitu pitu
Nie wierzysz w strategie? Masz rację.
Ta książka jest idealna na doła!
Brene Brown uczy jak być wystarczająco dobrym.
Ekspert Radzi: w sprzedaży najważniejsi są…
Ekspert od pozyskiwania klientów radzi, co jest dziś najważniejsze w sprzedaży.
Pozycjonowanie? Wbij sobie je młotkiem.
Recenzja książki „Wizualny młotek” Laury Ries.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?
Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
NeuroCopywriting czyli mózgolubne treści!
Czym neurocopywriting jest i kto powinien tak pisać? Sprawdzam>>
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?
Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Masz już dość pięknych obrazków na Instagramie? „Toksyczna pozytywność”…
Wcale nie trzeba cały czas się uśmiechać. Ale jak?!
Przykłady postów – waluty społecznej
Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w…
Pisz do kolorów – przykłady treści
Mnie w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też decyzje. …
Marketerzy to oszuści.
Jeśli nie myślisz o kliencie, nie uczysz się i robisz to tylko po to, żeby zarabiać — jesteś marketingowym oszustem.
Jak sprawić, by udostępniali posty na potęgę?
Waluta społeczna to informacje, zdjęcia i obrazy, które przekazujemy innym i w ten sposób poprawiamy nasz wizerunek.
5 tajnych mocy storytellingu, sprawdź, czy…
Oto 5 powodów, dla których w reklamie Twojej marki opowieści zabraknąć nie może.
Toksyczny klient? Bierz nogi za pas i uuuciekaj!
Jak sobie radzić z trudnym klientem B2B?
Strategia Umami – czy warto przeczytać?
Jak kształtować doświadczenie klienta by do nas wracał?
Strategia marki rozwiąże konkretne problemy firmy. Sprawdź, czy je masz
W czym pomoże Ci strategia, może jej nie potrzebujesz?
Jak przekonać do marketingu prezesa, który nie lubi marketingu?
3 proste tipy, jak przekonać do marketingu swojego szefa.
SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek
Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia Radość z jedzenia i napojów Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia Bycie lepszym, wygrywanie Opieka i ochrona bliskich Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…
Digital Detox – Polecane Książki
Neurocopywriting – książka o tym jak się komunikować do mózgu współczesnego człowieka „Neurocopywriting” to książka o tym, jak funkcjonuje mózg dzisiejszego człowieka. Jak do niego mówić konkretnie i językiem potrzeb, by trafić do rdzenia mózgu. Autorzy: Joanna i Jarosław Burdek Do nabycia wyłącznie na oficjalnej stronie wydawnictwa Marketer+: https://www.ksiazkaneurocopywriting.pl/ 3 pozycje digital detox i higiena…
Pitch – Play – Plunge – dodatek do książki Neurocopywriting
Cześć, skoro tu jesteś, znaczy, że czytasz naszą książkę! Dziękujemy❤️ Koniecznie daj nam znać, co o niej myślisz tu A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w tym tekście, dodatku do książki, znajdziesz przykłady typów treści, dzięki którym skuteczniej dotrzesz do klientów. Spis treściSposób 1: Treści PitchSposób 2: treści PlungeSposób…
NeuroDoładowania – źródła
Badania Google: Decoding Decisions The Messy Middle of Purchase Behavior Badania Google: Decoding Decisions Marketing in theMessy Middle Książka NeuroCopywriting Zapisy do NeuroNewslettera Kontakt do mnie: kontakt@branduseful.pl – ten mail odbieram ja (Joanna). tel. 666 873 773 – odbieram między 9 a 16. Jak nie odbieram (bo nie mogę np. prowadzę szkolenie) to oddzwaniam potem…
Błędy w marketingu.
Czy można je robić i jak sobie z nimi radzić (psychicznie)?
Manipulacje B2B w branży reklamowej
Sprawdź, jak łatwo Tobą manipulować.
Neurokomunikacja🧠 Szkolenie
Mózg klienta jest… Twój klient podejmuje średnio 35 tysięcy decyzji dziennie. 99% podświadomie. Jego mózg pożera aż 20% energii, mimo, że waży tylko 2%🤯. Dlatego nienawidzi się męczyć. Czy Twoje trudne i nudne teksty pomija?Pomogę Ci dotrzeć prosto do 🧠 klienta. Dzięki czemu Twoja firma będzie bardziej rozpoznawalna, szybciej wybierana. To pomoże Ci nie martwić się…