Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Szkolenie ABC mocnej marki

Rzeczowe, konkretne, praktyczne, samo mięso, mnóstwo praktycznej i skondensowanej wiedzy.

Szukasz szkolenia z marketingu? Przeszkolę Twój zespół ze strategii marki i tworzenia takich treści, których ludzie nie pominą.

Jeśli twój zespół nie potrafi tworzyć skutecznych treści, musisz zareagować szybko. Jeśli nie zrobisz nic – może czekać Cię nie tylko brak nowych klientów. Konkurencja może zgarnąć tych, których już masz. Z Chatem GBT tworzenie treści to już dzisiaj nie problem. A złe treści to nie tylko problem marketingowy. Bo brak klientów realnie może zamknąć Twoją firmę.

Na szczęście mam rozwiązanie. Kompletne szkolenie ABC mocnej marki. Pomoże nie tylko pisać lepsze treści, ale też pokonać konkurencję. To szkolenie powinien przejść każdy w marketingu.

📌 Program szkolenia „ABC mocnej marki”

Homo TikTokus – jak funkcjonuje klient w natłoku informacji

Poznacie procesy — w mózgu i otoczeniu człowieka, które KOMPLETNIE zmieniły sposób pisania.

  • Co dziś wpływa na odbiór treści (przeciążenie informacyjne, FOMO, wyczerpanie EGO, dopaminowe haje i cyfrowe działki).
  • Jak człowiek radzi sobie z przeciążeniem informacyjnym.
  • Z czym musi zmierzyć się osoba pisząca, by dotrzeć do mózgu.

Neurocopywriting – Twoje Teksty Kciukoodporne

Podam Wam proste wskazówki jak pisać teksty, które klienci czytają, rozumieją i NIE PRZEWIJAJĄ.

  • Jak tworzyć takie treści, których klientka/klient nie przewinie (kciukiem)?
  • Jak przyciągać tekstem i utrzymywać uwagę?
  • Jak spełniać potrzeby i używać emocji?
  • TAYA – obal obawy lepiej niż językiem korzyści.
  • Jak przekonać skutecznie klientkę/klienta do zakupu.
  • Storybrand i laddering – proste sposoby na pisanie.
  • Social media – 2 sposoby na super treści, które klienci udostępnią.

ABC mocnej marki – przestań biegać za klientami!

Markowe ABC pozwoli Ci projektować teksty, które wspierają markę i dzięki temu jeszcze lepiej SPRZEDAJĄ.

  • Po co w ogóle budować markę? A może bez?
  • Składniki mocnej marki.
  • Brand memory – jak zakorzenić się w głowie klienta?
  • Strategia marki – z czego się składa i po co ją mieć?

📌 Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Stworzysz mocną markę i przestaniesz walczyć ceną.
  • Homo Tiktokus – poznasz współczesnego klienta.
  • Pokonasz konkurencję: nauczysz się pisać do Mózgu klienta i tworzyć lepsze treści.
  • Ułatwisz sobie pracę dzięki prostym wzorom i sposobom na tworzenie treści.

📌 Dla kogo i jak?

Szkolenie stacjonarne z warsztatami lub on-line lub wyjazd integracyjny, który zorganizuje dla Ciebie w całości moja ekipa. Szkolenie przeznaczone dla:

  • działów marketingu firm – które chcą osiągnąć przewagę na rynku.
  • instytucji, urzędów, uczelni – które chcą lepiej się komunikować.
  • instytucji, które organizują szkolenia dla firm (np. EEN, ośrodki przedsiębiorczości).

Szkolenie trwa 6 godzin szkolenia z ćwiczeniami (+ 1h przerwy). Pracujemy w grupach. Ćwiczenia są zaplanowane tak, że ich wyniki firma/instytucja będzie mogła stosować w pracy już następnego dnia. Przygotowuję dla Was:

  • konkretne wskazówki i szablony do wykorzystania
  • listę lektur
  • certyfikat dla każdego uczestnika.

📌 Za co uczestnicy cenią sobie moje szkolenia?

Bo porady z nich wdrażają już następnego dnia. Szkolenie jest pełne neuromarketingowych wskazówek i badań. To nie jest TYLKO moja intuicja, czy doświadczenie, albo marketingowe pitu pitu.

Pokazuję fakty, poparte 15-letnim doświadczeniem po stronie biznesu (mam własną firmę), działu marketingu (pracowałam tam) i agencji reklamowych (pracowałam tam) oraz nauki – pracuję na trzech uczelniach.

Zalety szkolenia – z ankiet poszkoleniowych:

  • praktyka i jej omówienie
  • wskazówki, jak szybciej i prościej dotrzeć do klienta
  • ćwiczenia, przykłady realne z życia
  • proste sposoby do zastosowania praktycznie od zaraz, każda
  • ciekawe, wartościowe informacjie na przykładach z życia
  • angażujący sposób prowadzenia zajęć
  • konkretne case studies
  • świetna energia

📌 O prowadzącej Joannie Burdek

Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką. Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom strateżki marketingowej.
Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunką studiów Brand Manager WSB w Gdyni. Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jestem autorem w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Jest autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu. Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze. Więcej o mnie

Zapisz się na: Biuletyn o neurocopywritingu
https://www.linkedin.com/newsletters/neurocopywriting-od-a-do-z-6977540556256104448/


📌 Referencje

Z opinii uczestników:

  • fachowiec z lekkością i ludzkim obliczem
  • fenomenalna prowadząca
  • kompetentna i zainteresowana potrzebami innych

Z opinii uczestników:

  • 100% uczestników uznało szkolenie za przydatne pod kątem podnoszenia umiejętności,
  • 100% uczestników uznało, że wiedza ze szkolenia przyda im się w praktyce,
  • 100% uczestników oceniło dobrze przygotowanie do szkolenia i przystępność prowadzenia szkolenia.
Referencje, kurs pisania do social mediów i na inne formaty
Szkolenie w zakresie języka potrzeb, mediów społecznościowych, działania reklamowe i content marketing

📌 Koszt szkolenia dla całego zespołu

Zapytaj o cenę dla swojego zespołu: kontakt@branduseful.pl


📌 Szczegółowa zawartość szkolenia

Kim jest dzisiejszy klient/klientka?

Opowiem, jak funkcjonuje człowiek w natłoku informacji i co wpływa na efektywność marketingu. Dowiecie się, jak człowiek radzi sobie z przeciążeniem informacyjnym. Z czym musi zmierzyć się osoba pisząca, by dotrzeć do mózgu klienta. Jak dziś konsumujemy treści.

Po co Ci ta wiedza? Nawet jeśli nie masz TikToka, musisz wiedzieć, gdzie są Twoi klienci. Jak konsumują i przewijają treści. Po co? By Twoich nie przewinęli i zatrzymali się chociaż na chwilę.

„Żyjemy w czasach informacji, które bombardują silniej niż kiedykolwiek w przeszłości. Każdego dnia dociera do nas około pięć razy więcej informacji niż w 1986 roku! To jest sto siedemdziesiąt pięć gazet przeczytanych od deski do deski każdego dnia. W samym wolnym czasie „wchłaniamy” około 34 gigabajtów danych”.

Miłosz Brzeziński „Wy wszystkie moje ja”

Zasady budowy mocnej marki

Na szkoleniu opowiem Ci po co wogóle budować markę? Jakie są składniki mocnej marki. Czym jest brand memory – jak zakorzenić się w głowie klienta?

Powiem Ci czym jest strategia marki – z czego się składa i po co ją mieć?

Każdy zna się na marketingu. CO NIE🙂 Jest taki super cytat:

W świecie ludzkich emocji trudno spodziewać się prostych recept. Dlaczego budowanie marek miałoby zasadniczo różnić się od komponowania muzyki czy projektowania domów? W muzyce obowiązują pewne uniwersalne zasady harmonii, a architektura ma doskonale znane ekspertom reguły wytrzymałości materiałów, przenoszenia obciążeń, odporności na wiatr, czy energooszczędności.
Nikt jednak nie oczekuje, że samo stosowanie zasad harmonii wystarcza do rywalizowania z Mozartem lub Brucem Springsteenem. (…) Nie ma żadnego przepisu na przebój muzyczny (…) Zapewne budowanie marek jest po prostu rodzajem sztuki, która ze swej natury nigdy nie podda się ostatecznej formalizacji. (…) Budowanie marek jest i pozostaje sztuką zarabiania w warunkach niepewności (…)”

„Brand Equity” Dariusza Kubuj

Ale jak przekonać do marketingu prezesa, który nie lubi marketingu? Na szkoleniu dam Wam na to badania i tabelki, oraz argumenty, które do niego przemówią.

Jak wygrać z kciukiem?

Content marketing i social media marketing robią dziś wszyscy. Chcesz wygrać w tym wyścigu? Pomogę Ci. Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć takie treści, których klientka/klient nie przewinie (kciukiem).

Opowiem Ci, jak przyciągać tekstem i utrzymywać uwagę nie tylko w mediach społecznościowych. Jak spełniać potrzeby i używać emocji. Jak pisać lepiej niż tylko językiem korzyści. Jak to sobie uprościć. Jak przekonać skutecznie klientkę/klienta do zakupu.

„Badania nad wrażliwością ludzkiego mózgu wykazały istnienie zjawiska zwanego „przeciążeniem sensorycznym”. Naukowcy odkryli, że dana osoba jest w stanie odbierać tylko ograniczoną ilość wrażeń. Powyżej pewnego punktu mózg staje się pusty
i odmawia normalnego funkcjonowania”. 


Positioning: The Battle for Your Mind, Al Ries, Jack Trout

Po co wogóle to wiedzieć? Może lepiej nie?

Twoi klienci i czytelnicy są niczym TikTokowe Zombiaki. Jak już wciągną się w feedy i scrollowanie to bardzo trudno ich wybić. O ich uwagę walczy tysiące marek. Pomyśl, co mogłoby zainteresować zombiaka? Aby stworzyć skuteczny tekst, musisz wyrwać czytelnika z tego, co aktualnie robi i złowić jego uwagę. Odpowiedzieć na jego potrzeby szybko i przekonywająco. 

NeuroCopywriting jest dziś jedynym skutecznym narzędziem do nakarmienia Tiktokowych zombiaków. Twoim tajnym sposobem na osiągnięcie przewagi rynkowej. 

Reguły neurocopywritingu przydadzą się Tobie, jeśli: piszesz teksty, reklamy i tworzysz kampanie. A nawet pisma w urzędzie! Bo wiedza o tym, jak działa mózg i jak konsumuje treści Twój klient, pomoże Ci zaciekawić go treścią i przekonać do zakupu.

Dlaczego tekstów dzisiaj się NIE pisze.

To się stało kilka lat temu. Pewnego grudniowego dnia złożyłam ofertę na przetarg. Ważny dla mnie. Do dużej firmy. Wymyśliłam bardzo mądrą koncepcję. Rozpisałam dokładnie, na 212 slajdach prezentacji (małym drukiem), jak marka X ma dojść do rynkowego sukcesu. I to na 3 sposoby. Z podaniem wskaźników, jak zmierzymy sukces, który niewątpliwe odniesiemy… 

Przetarg przegrałam. Wiesz czemu?  Bo klientce nie chciało się czytać. 

Wybrała łatwą i ładną ofertę konkurencji. Dodatkowo: droższą. Skąd o tym wiem? Bo sama mi powiedziała, gdy pracowaliśmy już nad innym wspólnym projektem. Przegrałam. Był to duży cios. Napracowałam się bardzo. Ale wyniosłam z tej porażki kilka lekcji. Oto one.

  1. Ludzie nie lubią trudnych tekstów
    (prezentacji, ofert, instrukcji, wyjaśnień).
  2. Ludzie nie chcą wiedzieć szczegółowo, jak do czegoś doszłam
    (mają to gdzieś, serio).
  3. Ludzie chcą szybko wiedzieć
    (skomplikowany tekst nie pomaga w zdobyciu celu, chyba że Twoim klientem jest 80-latek, który ma czas go przeczytać).
  4. Obietnica sukcesu wygrywa
    (najlepiej jeśli obietnica szybkiego i łatwego sukcesu).
  5. Tekst musi być ładny
    (mądra rzecz może przegrać z piękną).

Nie wystarczy TYLKO pisać

Od czasu tamtego przetargu wiele się nauczyłam i dowiedziałam o takim pisaniu, które przynosi zamierzone efekty. Przede wszystkim tego, że obecnie nie wystarczy pisać. Poprawna polszczyzna to za mało, by zdobyć klienta.

Dobre agencje reklamowe często wcale nie zatrudniają copywriterów po polonistyce. Bo bardzo trudno “oduczyć” ich pewnego stylu pisania. Na przykład: długie i złożone zdania dzisiaj się pomija. A pięknych metafor nie rozumie. 

Typowy człowiek zapozna się tylko z niewielkim fragmentem Twojego tekstu. Bo chce wszystko mieć: łatwo. Szybko. Teraz. Jak moja klientka. Nie ważne, że świat tak nie działa, a 80 procent nowych produktów upada. Tego właśnie = szybciutkiego rezultaciku, Twoi klienci chcą. Więc im go daj. Jak?

Dzisiaj pisanie to coś więcej niż wstawianie słów w odpowiedniej kolejności. To więcej niż posługiwanie się językiem korzyści. Dzisiaj tekstów się nie pisze. Teksty się projektuje.  I jak to z projektami bywa, są takie, które spełniają wszystkie wymagania i takie, które przyciągają uwagę.

To tak jak z projektem domu, możesz kupić go w internecie i mieć dom dokładnie taki sam jak setki innych osób. Pomoże Ci w tym narzędzie do pisania pod SEO albo chat GBT. To super opcje jeśli chcesz mieć tekst taki sam jak wszyscy.

Ale dom możesz też zaprojektować u architekta i ludzie będą przyjeżdżać i go oglądać. A jeśli jeszcze powiesisz na nim miliard świeczek, to będziesz w telewizji. Za darmo. Pytanie, co chcesz osiągnąć?  

Projektowanie tekstów w neurocopywritingu to sposób, by trafiały do mózgu. By klient je poczuł. By chciał od nas kupić. By „przyjechał go oglądać z daleka”. Pisanie to projektowanie treści wraz z ilustrującymi je obrazami w celu wywierania wpływu na osobę, która treść przegląda. Specjalnie nie piszę „czyta”. Bo dziś często tekst skanujemy. Patrzymy na nagłówki, boldy i obrazki. 

Jak pisać, żeby mózg to zrozumiał, a człowiek kupował?

By rozumieć, co wpływa na decyzje klienta, musisz z jednej strony poznać i zrozumieć środowisko, w którym żyje, a z drugiej — wiedzieć jak działa jego mózg, co motywuje go do zakupu. I właśnie o tym opowiem Ci na szkoleniu. 

———–———–———–———–

Co zyskasz, dzięki temu szkoleniu?

Zrozumienie: Dowiesz się, jak otoczenie człowieka wpływa na rozumienie tekstów i jakie treści dziś są skuteczne.

Przewagę nad konkurencją: Będziesz bez problemu tworzyć teksty, które ludzie lepiej rozumieją i dzięki temu zwiększysz szansę na sprzedaż.

Ułatwienie: Dostaniesz konkretne inspiracje do wykorzystania u siebie.

Wydajność: Poznasz łatwo sposoby na skuteczne i szybkie pisanie.

Pewność wiedzy: Otrzymasz proste recepty, jak poruszać się dziś w copywritingu.

Temat do rozmów: Zyskasz ciekawostki, zagadki i fajne przykłady, dzięki którym błyśniesz w środowisku.

Rozwój: Powiem Ci, co warto jeszcze przeczytać.

Szkolenia Marketing Dla Firm

Szukasz fajnego szkolenia dla swojego zespołu, ale nie wiesz, co wybrać? Napisz do mnie, przygotuję personalizowany program pod potrzeby Twojego zespołu: kontakt

Kurs - content do social mediów, social media manager