Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Joanna Burdek – O Mnie

Pomogę Ci nie biegać za klientami. Zaadoptuję Twój marketing.
Cześć, fajnie, że jesteś na stronie.
Lubisz biegać? Pomogę Ci tego nie robić.
By przełamać anonimowość, pozwól, że się przestawię i opowiem, co robię. Mam na imię Joanna, ale wszyscy mówią na mnie BU. W marketingu pracuję od ponad 17 lat, od 10 mam własną agencję, w której działania opieramy na modelu neuromarketingowym.

Jestem strateżką i copywriterką, wykładowczynią, pisarką. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. 

Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunem studiów Brand Manager na Uniwersytecie Merito.

Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jestem autorem w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Jestem autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu. 

W czym mogę Ci pomóc?

Pomogę Ci nie biegać za klientami

Zróbmy tak, by klienci sami do Ciebie przychodzili. Chyba że lubisz wciąż gonić za nimi? Pomogę Ci zbudować mocną markę. Dzięki temu nie będziesz walczyć ceną.

Zaadoptuję Twój marketing 

Nie masz czasu na reklamę? Po macoszemu traktujesz swój marketing.
Pomogę Ci wypozycjonować markę i dopasować komunikaty do odbiorców.
Zaplanujemy działania i każdy w firmie będzie wiedział co robić i po co z marketingiem.

Pójdziemy sobie na ryby

Bo wiesz co, ludzie i ryby łapią się na to samo.
A ja wiem na co. Dlatego pomogę Ci złowić uwagę klientów.
Fajnymi treściami. Bo klientów trzeba – złowić i zatrzymać. 

Czy się polubimy?

Nie wiem. Ale możemy to sprawdzić. Lubię pracować z ludźmi, którzy są wytrwali i skupieni na rozwoju. Wiedzą, jak robić biznes. Cenię firmy, które zaczynały od zera. Czasem zdarza się, że ich wizerunek nie przystaje do jakości produktu, który sprzedają. Jeśli czujesz, że jesteś w tym gronie, a Twojej komunikacji brak wyrazistości i spójności – naprawimy to raz dwa.

Pracuję też z firmami, które wprowadzają nowe produkty i chcą od podstaw budować mocne marki. Jeśli nie chcesz się martwić o to, czy ktoś to zrobi porządnie – zapraszam

W czym konkretnie mogę Ci pomóc?

Strategia marki

Konkretny plan na cały marketing: teksty, grafiki, kanały. Powiem Ci – co, gdzie i do kogo masz mówić. Jeśli potrzebujesz tego – napisz do mnie, umówimy się na spotkanie i opowiem Ci cały proces.

Za pierwsze spotkanie nic nie płacisz i po nim nie musisz nic zamawiać.

Czemu to jest za darmo? Bo muszę Cię poznać. Sama nie pracuję z wszystkimi. Musimy mieć wspólny język. Bo zależy mi na konkretnych wynikach. Żebym i ja mogła cieszyć się swoją pracą, z Tobą. Jeśli będziemy razem pracować, to Ci nie odpuszczę aż do wyniku.

Ile to kosztuje? Cenę poznasz po rozmowie wstępnej. Rozmowa jest bezpłatna. A po niej nie musisz niczego zamawiać. Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość: strategia marki jest podzielona na etapy. Po każdym możesz się wycofać. Nie podpisujemy długiej umowy, bo nie zależy mi, żeby trzymać Cię na siłę. W trakcie prac jestem do Twojej dyspozycji – nie tylko w tematach strategii. Będziesz mógł/mogła zadzwonić i zapytać. Po prostu.

Doradztwo na godziny

Masz wyzwanie z marketingiem i nie wiesz, jak sobie z nim poradzić? Nie jesteś nawet pewny/a czego potrzebujesz? Umówmy się na konsultacje: 495 zł / godzinę netto. Płacisz po niej, nie przed. I tu jest haczyk. Płacisz tylko, jeśli uznasz, że Ci pomogłam.
Napisz do mnie po prostu lub zadzwoń, porozmawiamy: 666 873 773

Mentoring Marki

Jeśli Twoja firma potrzebuje stałej, zewnętrznej konsultacji marketingowej, chętnie popracuję z Wami na warsztatach. Jak to wygląda? Raz na miesiąc rozwiązujemy problem/wyzwanie, otrzymujecie zadanie domowe, a ja sprawdzam jego wykonanie i monitoruję postępy. Cena takiej usługi to 3375 zł netto za trzy 3-godzinne spotkania on-line z moim przygotowaniem i zadaniami dla Was.

Na taką formę pracy mam niewiele miejsc w miesiącu. Bo do każdego spotkania muszę się przygotować. A to długo zajmuje. Dlatego pierwszeństwo mają firmy, które zgłoszą się pierwsze: kontakt@branduseful.pl.

Wykłady

Studenci mówią, że prowadzę najlepsze zajęcia na uczelni. Serio! Uczę na studiach dziennych i podyplomowych z neuromarketingu, neuro-copywritingu i strategii marki. Jeśli to Cię interesuje i potrzebujesz praktyka na uczelni: napisz

Szkolenia

„Śmiertelnie konkretne” i „na światowym poziomie”. Tak napisali o moich szkoleniach w rekomendacjach.

Szkolenie z Tworzenia tekstów Neuromarketingowych.
Jak pisać tak, by zarabiać więcej. Pokażę Ci nie tylko zasady, ale całe proces:  sprawdź program i cenę

Szkolenie z Budowania marki dla firm
Jak budować mocną i mądrą markę po to, by nie walczyć ceną? sprawdź program i cenę

Neuromarketing dla firm
Jak budować komunikację marki, która trafia do mózgu: sprawdź program i cenę

Teksty Neuro-copywritingowe

Potrzebujesz tekstu na stronę lup pomysłu na kampanię, która nie zostanie pominięta i zwiększy sprzedaż? Zapraszam. Jestem autorem w największych polskich magazynach o marketingu. W Marketer+ prowadzę szkolenia z neuro-copywritingu, nowych trendów i brand purpose. Ukończyłam szkolenie pisania pod SEO. Zobacz moje publikacje

Wiesz już, co mogę Ci dać, to teraz czemu ja?

Co warto wiedzieć…

Ostatnio klient powiedział mi, że przeprowadził rozmowy z kilkunastoma marketerami i to tacy „erotomani – gawędziarze”. Serio, to cytat. Może i Ty boisz się marketerów. Że dużo mówią, a z tego, co przynoszą jest mało efektów? Wiem, z czego to wynika. Często specjaliści od marketingu nigdy nie mieli własnej firmy. Nie musieli utrzymywać pracowników ani walczyć o klienta. Dlatego nie jestem zwykłym strategiem, czy copywriterem z agencji. Sama mam firmę. Ponad 10 lat. I nigdy nie miałam ani złotówki długu. Nie jestem „zwykłym copywriterem, bo mam wykształcenie stratega. „tylko” praktykiem, bo wykładam na uczelni i zdobyłam dyplom stratega marki w renomowanej szkole Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Pracowałam też jako project manager w agencjach – wiem, jak się robi projekty i ile kosztują.

Mam mnóstwo znajomych, dzięki czemu mogę polecić Ci odpowiednie zasoby. Ale to nie wszystko. Pracowałam w dziale promocji i w urzędzie. Co oznacza, że nie tylko wiem, jak robić marketing, ale rozumiem – dlaczego jedne działania są skuteczne, a inne NIE. Dlatego, jeśli coś Ci zaproponuję, to nie usłyszysz nigdy „bo tak”.

Wiem, że marketing to nie jest zabawa w ładne obrazki. To służenie ludziom. Twoim klientom i ich klientom. To ciężka praca, konieczność stałej nauki oraz wiele prób i porażek. A to wymaga pokory i wytrwałości.

O mojej agencji Brand Useful

Własną firmę mam od ponad 10 lat. Pracuję w niej wspólnie z moim mężem (tak – dogadujemy się wbrew wszelkim stereotypom:) pomagamy firmom budować mocne marki.

Oto kilka faktów o nas:

  • Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Wawel
  • Zbudowaliśmy strategię marki  O bag po to, by nie konkurowała tylko ceną. Pracujemy z nimi od 2 lat przy wdrożeniu
  • Wymyśliliśmy program lojalnościowy B2B, który realizowany był 5 lat z rzędu i zwiększył sprzedaż dla marki Barum
  • Zanim ktokolwiek myślał o TikToku wprowadziliśmy j jedną z pierwszych kampanii z influencerami dla Mutlikina na Tiktoku
  • Przez ostatnie 2 lata przeprowadziliśmy ponad 30 szkoleń, prelekcji i wykładów ze strategii marki, content marketingu, planu komunikacji, neurocopywritingu i e-marketingu
  • 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki wystawiło nam pozytywne referencje – wiem, że ta proporcja nie brzmi wiarygodnie, ale jest prawdziwa:)
  • Przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla  ponad 40 marek i projektów, które: wprowadzaliśmy na rynek, przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne – pomysły na kampanie, social media, copywriting, szkolenia

Zobacz case studies

Klienci Brand Useful

Referencje

Udział w konferencjach i wystąpienia

Wideoreferencje

Napisz do mnie i zamów konsultację

Znajdź mnie na Linkedin – zapisz się tam do neuro-newslettera.


A tutaj: Moja książka

Jeśli lubisz czytać – polecam