Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Szkolenie z NeuroCopywritingu

Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?

Tworzysz treści. Dużo treści. A potem Twoi klienci przewijają je kciukiem na komórce bez czytania. Czy o ma sens? Jeśli chcesz by Twoje treści były KCIUKO-ODPORNE – zapraszam na szkolenie.

📌 W czym pomoże TO szkolenie?

  • Bardziej angażować odbiorców.
  • Stosować triki neuromarketingowe w social mediach.
  • Tworzyć kciukoodporne treści krok po kroku.
  • Nie popaść w monotonię przy tworzeniu treści.
  • Zabrać się do pisania Content Planu – krok po kroku.
  • Podnieść efektywność pracy
  • Łatwo pisać językiem korzyści.
  • Tworzyć skuteczne CTA.

🎯 Cele szkolenia

  • Uproszczenie procesu – mniej czasu, lepsze efekty.
  • Twoi Klienci będą pisać za Ciebie, płacić Ci i jeszcze się z tego cieszyć!

Książka – nowość 2024: Neurocopywriting

Wydawnictwo Marketer+, autorzy: Joanna i Jarek Burdek: kup tutaj

🗒️ O czym to szkolenie?

Szkolenie składa się z 4 części. Na pierwszej opowiadam o procesie tworzenia treści. Jak zbierać materiały, by się nie stresować. Jak poukładać proces od początku, by był na Waszych warunkach. Jak dojść od potrzeb klienta do postów, treści. Jak łowić uwagę czytelnika w dzisiejszych czasach oraz jak rozłożyć, zilustrować tekst, by był atrakcyjniejszy. Na końcu petarda: jak pokonać PSYCHICZNIE konkurencję. Jak psychicznie nie zwariować, pracując nad contentem.

📌 Program Szkolenia „Neurocopywriting”

🛑 Chwytacze uwagi – skuteczna reklama zaczyna się od zatrzymania

  • Jak zwrócić uwagę klienta? Sprawdzone sposoby.
  • Skuteczne nagłówki
  • Skuteczne CTA

📱Pitch, Play, Plunge – media społecznościowe i ich konsumpcja

  • Jak klient konsumuje treści social mediów
  • 3 typy contentu, które powinien znać social media manager

Język korzyści – Truskawki Dale’a Carnegie

  • Jak pisać pod potrzeby
  • 4 zestawienia potrzeb
  • Sprawdzone metody: laddering i storybrand

🖊️ Stylista Copy

  • Jak rozplanować tekst, co powinien mieć
  • Jak pisać prosto – konkretne wskazówki
  • Jak pisać konkretnie – konkretne wskazówki

📘 Jak pisać w mediach społecznościowych i nie poddać się monotonii?

  • Jak radzić sobie z porażką
  • Dlaczego trzeba testować?
  • Jak walczyć z blokami twórczymi

📅 Planowanie content marketingu krok po kroku

  • Marketing Human to human
  • Jak i po co pozyskiwać insighty od klientów
  • Wzory ankiet, banków słów i okazji
  • Social media jako element budowy marki

Referencje

Referencje po szkoleniu z tworzenia contentu w social mediach.

Wojciech Biendzio - właściciel agencji social mediów

Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem. Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób. Moja ekipa jest zachwycona, przez co ja również i zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą lub zajmują się komunikacją w SoMe. Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem. Nie mogę się doczekać wspólnego projektu!

Oryginał rekomendacji tutaj: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/

Wojciech Biendzio – właściciel Agencji Bien

Dla kogo to szkolenie social media i komunikacji?

Dla wszystkich, którzy tworzą treści, zespołów marketingu oraz pracowników agencji i social media managerów.

Szczegóły szkolenia Neurocopywriting

Szkolenie to 5 godzin szkolenia z ćwiczeniami (+ 1h przerwy). Uczestnicy poznają na nim praktyczne przykłady, dostosowane do marek, w których pracują.

Pracujemy w grupach, nad contentem. Ćwiczenia są zaplanowane tak, że ich wyniki możesz stosować w pracy już następnego dnia.

Przygotuję dla Ciebie :

  • konkretne wskazówki i szablony do wykorzystania
  • listę lektur
  • certyfikat dla każdego uczestnika

Inne referencje:

Szkolenie social media i tworzenie contentu
Szkolenie social media i tworzenie contentu

Referencje, kurs pisania do social mediów i na inne formaty
Więcej niż kurs social media - neurocopywriting
Szkolenie w zakresie języka potrzeb, mediów społecznościowych, działania reklamowe i content marketing
Referencke - szkolenie, skuteczne kampanie reklamowe

Jaki jest koszt szkolenia?

Napisz i zapytaj o koszt dla Twojego zespołu: kontakt@branduseful.pl, 666 873 773.

Czy Twoja agencja obsługuje media społecznościowe?

Jeśli twój zespół nie potrafi tworzyć skutecznych treści, musisz zareagować szybko. Nie chcesz konkurować z Chatem GBT. Z nim nie masz szans. On jest darmowy. Ty chcesz zarabiać.

Jeśli nie zrobisz nic – może czekać Cię nie tylko brak nowych klientów. Konkurencja może zgarnąć tych, których już masz. Złe treści to nie tylko problem marketingowy. Bo brak klientów realnie może zamknąć Twoją firmę.

Na szczęście mam rozwiązanie. Kompletne szkolenie z tworzenia kciukoodpornych treści. Pomoże nie tylko pisać lepsze teksty ale też pokonać konkurencję. To szkolenie powinien przejść każdy social media manager. Bo dziś, pracując z mediami społecznościowymi musisz wiedzieć, jak funkcjonuje psychika człowieka.

Znam się na tym. Od 15 lat piszę teksty, powieści, wykładam i szkolę. Poza tym mam własny biznes, więc wiem co działa, a co nie.

Nazywam się Joanna Burdek

Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką, założycielką Brand Useful. Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego.

Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Piszę dla Marketer+, Sprawnego Marketingu i innych portali marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Stworzyłam pierwsze w Polsce szkolenie o NeuroCopywritingu.

Pracuję na 3 uczelniach, gdzie prowadzę zajęcia z digital marketingu, strategii digital marketingu. Jestem współopiekunem studiów podyplomowych dla brand managerów. Doradzam firmom w zakresie rozwoju biznesu z wykorzystaniem działań marketingowych, content marketingu oraz social mediów.

Prowadzę blog: joannaburdek.pl.

Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.

Kurs - content do social mediów, social media manager

Nie jesteś pewna/y, czy zamówić?

Zamów szkolenie i zapłać po jego zrealizowaniu. Moi klienci dzwonią i proszą, by wystawić fakturę za szkolenie. Płacą za wartość, a nie bo muszą. Jeśli to Ci się nie przyda – ja nie chcę Twoich pieniędzy. Brak pytań. Bez urazy.

Social media to dziś walka.
Musisz mieć skuteczne copy.
To szkolenie jest dla różnych branż.

Możesz je zamówić w opcji:

  • online
  • w sali szkoleniowej u siebie lub wynajętej
  • i zupełnie czaderskiego wyjazdu integracyjnego. Gdzie nie tylko Twój zespół się zintegruje, ale przede wszystkim zyska wiedzę, która da Ci realna przewagę na rynku.

Zamów dziś i zarezerwuj miejsce
Zapytaj o cenę. Zdziwisz się.

Czemu ja?

Pewnego razu na Facebooku pewnej agencji znalazłam mój tekst. Całe, uroczo skopiowane zdanie językiem straty. 1-1. Jak to ja, napisałam im słodki komentarz, na co właściciel agencji napisał: „kazałem copywriterowi tylko się wzorować”. Nie wiedziałam, czy mam śmiać się, czy płakać. Bo w sumie przyznał się do plagiatu.


Po ukończeniu tego szkolenia Twoje teksty i reklamy będą takie dobre, że kopiować będzie je od Ciebie konkurencja z branży. Moje kopiuje. Twoje teksty na strony będą tak dobre, że zamawiać u Ciebie będzie konkurencja z branży. U mnie zamawia. 

Twoje artykuły pod SEO będą tak mocne, że program do sztucznej inteligencji będzie zaciągał od Ciebie całe fragmenty i inne agencje będą ich używać jako swoich. Z moimi tak się dzieje. 

No… jeśli to Cię nie zmotywuje, to już nie wiem co. Żartuję, wiem. Nie wierzę w motywację. Ale wierzę w ciężką pracę i naukę. Jeśli to czytasz, to myślę, że Ty też. Zebrałam dla Ciebie wiedzę z 15 lat mojej pracy. Zobaczysz, jak łatwo będzie Ci usprawnić pisanie. Od razu.

Czemu Twój zespół powinien to wiedzieć??

Ferie zimowe, pokój mojego 10-letniego syna. Baltazar siedzi przed komputerem, z włączonym Google Meet. Wspólnie z kolegą i koleżanką grają w Minecrafta. Pytam syna, czy nie chce zaprosić znajomych do domu. Odpowiada: Po co? Uśmiecham się, bo pamiętam czasy, kiedy nie było komputerów ani komórek. A każda dobra zabawa wymagała interakcji z drugą osobą. Dzisiaj jest inaczej. Off-line’ową koleżankę zastępują często trzy inne koleżanki: komórka, konsola, komputer. A w nich: proste, łatwo dostępne, wygodne i wciągające treści. 

Jeśli jesteś marketerem, copywriterem albo właścicielem firmy to przyzwyczajenia klientów są czymś, na co nie masz wpływu. Musisz je jednak znać. Wiedzieć, w jakim świecie żyje Twój klient. Z jakich mediów korzysta. A dziś ludzie czytają coraz mniej, zapamiętują coraz mniej i nawet IQ mają coraz mniejsze. 

Żyjemy w świecie Homo TikTokusów. Pokolenia ludzi, którzy inaczej konsumują treści. A przez to doświadczają wielu zjawisk, które:

  • powodują rozproszenie,
  • upośledzają koncentrację,
  • promują wielozadaniowość,
  • powodują paraliż decyzyjny.

 „Ludzie wymieniają się ze sobą 16 tysiącami słów dziennie, a w każdej godzinie odbywa się ponad 100 milionów rozmów, których tematem są marki”.

W tym informacyjnym chaosie – jedno jest pewne. Nie jesteś najważniejsza dla Twojego klienta. Twój produkt i Twoja reklama nie są najważniejsze dla niego. Powodów, by nie wybrać Twojego produktu (firmy/usługi) jest o wiele więcej niż tych, dla których ktoś ma kupić akurat od Ciebie. Za wyjątkiem ekstremalnych sytuacji, takich jak na przykład ratowanie życia z użyciem defibrylatora — każdy człowiek może doskonale poradzić sobie bez Twojego produktu (firmy/usługi).

Kto się boi Iksa?

Funkcjonujesz w świecie, w którym jest Twoja marka, tysiące innych marek i rozpraszaczy. I to właśnie tutaj musisz odbiorcę zaciekawić. By z Twoim tekstem chciał się zapoznać. A potem kupić produkt, który oferujesz. “Zwrócenie na siebie czyjejś uwagi i skłonienie go do wysłuchania naszej oferty stanowi dziś największe wyzwanie marketingowe. (…) Wszechobecny przycisk X stanowi dla marketerów największe zagrożenie(…)”.

Ludzie dziś oczekują wartości. Od razu. Teraz. Tak zwanego “mięsa”. Poza pewnymi wyjątkami (osób starszych na przykład) nie mają czasu na zapoznawanie się ze szczegółami. 

Dlatego pisanie jest dziś prawdziwym wyzwaniem. Myśląc o tekście, zapomnij o produktowych epopejach. Projektuj tekst, który zwróci uwagę, będzie pomocny, dając wartość i nie zostanie pominięty. W tym jak to zrobić pomoże Ci to szkolenie.



Poznasz na nim nie tylko copywritingowe sztuczki i neuromarketingowe triki, które pomogą Ci tak konstruować treści, by lepiej trafiały do mózgu. Pokaże Ci zebraną wiedzę z 15 lat praktyki:

  • jak ułożyć pracę z klientem, by robił rzeczy za Ciebie i jeszcze Ci za to płacił z uśmiechem?
  • jak psychicznie zyskać przewagę nad konkurencją.

Właśnie dla tych dwóch części, zapraszam Cię na autorskie szkolenie z certyfikatem do mnie: kontakt@branduseful.pl

Poznajmy się?

Kto to jest Joanna Burdek

joannaburdek
Joanna Burdek