Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
![ksiażka marketing](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/Neurocopywriting-ksiazka-1024x256.jpeg)
Szukasz sprawdzonych źródeł o Neuromarketingu? A może interesują Cię podstawy marketingu?Sięgnij po premierę roku 2024 – książkę „Neurocopywriting”.
Książka o marketingu, którą warto przeczytać w 2024
Po przeczytaniu tej książki Twoje teksty będą tak dobre, że inni będą mieli ochotę je kopiować.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/pakier-ksiazka-e-book-neurocopywriting-801x1024.webp)
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/Zrzut-ekranu-2024-02-26-o-15.17.27-1024x101.png)
Książka o marketingu „Neurocopywriting”. Sam konkret:
- Ponad 400 stron samych konkretów
- Techniki do zastosowania od zaraz
- Wyjaśnienia: jak ludzie konsumują treści dziś
- Wskazówki na strony www i do social media
- Przykłady znanych marek
Ta książka o marketingu sprawi, że będziesz wiedzieć o treściach więcej, niż 90% branży marketingowej. Serio.
Co zyskam, czytając „Neurocopywriting”?
Najlepsze książki o marketingu dają Ci wiedzę, zrozumienie i praktykę. Oto, co zyskasz dzięki książce „Neurocopywriting”.
- Zrozumienie. Dowiesz się, jak otoczenie człowieka wpływa na rozumienie tekstów i jakie treści są dziś skuteczne.
- Przewagę nad konkurencją. Będziesz bez problemu tworzyć teksty, które ludzie lepiej rozumieją. Dzięki temu zwiększysz swoje szanse na sprzedaż.
- Ułatwienie. Zaczerpniesz konkretnych, gotowych do wykorzystania inspiracji.
- Wydajność. Poznasz łatwe sposoby na skuteczne i szybkie pisanie.
- Gwarancję wiedzy. Otrzymasz proste recepty, jak tworzyć skuteczne treści.
- Tematy do rozmów. Poznasz ciekawostki, zagadki i świetne przykłady, dzięki którym błyśniesz w środowisku.
- Wskazówki do dalszego rozwoju. Powiemy Ci, co jeszcze warto przeczytać.
Czy wiesz, że….
Ludzie przez zbyt dużą ilość informacji, możliwości i wyborów odczuwają:
• niepokój, napięcie, stres, paraliż decyzyjny,
• rozproszenie i kłopoty z koncentracją,
• zmęczenie i spadek samopoczucia,
• zagubienie, a nawet różnego rodzaju fobie,
• problemy z relacjami – zmęczeni nie mają ochoty i czasu na ich pielęgnowanie.
Jak to obejść i trafić prosto do mózgu cyfrowego ZOMBIE? O tym właśnie jest książka „Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdek.
Marketing książka pdf i wersja papierowa
Marketing książka – dlaczego warto?
Dziś już nie wystarczy pisać. Robi to chatGPT. Problem w tym, że te teksty wciąż brzmią jak mydło BULBULBUL i są TAKIE SAME. Mdłe. A dzisiejsi, zabiegani klienci potrzebują KONKRETÓW. Szybciutko! Tu, teraz, fajnie podanych. W tek książce powiemy Ci jak to zrobić ALE NA MAXA ŁATWO.
- Jak pisać prosto?
- Jak pisać konkretnie?
- Jak pisać językiem obaw i korzyści?
- Jak stosować neuromarketing w tekstach?
![digital marketing książka](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/ksiazka-lezaca-neurocopywriting-1-1024x732.png)
Content marketing książka
Ta książka różni się od innych książek o marketingu tym, że po jej przeczytaniu, zawarte techniki zastosujesz sama na drugi dzień.
Zamiast czytać 20 książek o neuromarketingu i myśleć, jak je zastosować dla swojej marki – sięgnij po tą jedną. Dostaniesz proste rady „jak wpływać na mózg”, konkretne przykłady – jak robi się to dobrze i praktyczne wskazówki. Jak sama możesz to zrobić u siebie.
Czy ta książka jest dla mnie?
TAK. Serio, nawet jeśli piszesz CV metody tutaj podane pomogą Ci poprawić teksty. Gdzie ta wiedza jeszcze się przyda? Ta książka jest o marketingu internetowym i nie tylko!
Tu zastosujesz wiedzę OD RAZU, bez konieczności dalszych szkoleń itp:
- strony www
- prezentacje, oferty i foldery sprzedażowe
- maile (każdego rodzaju) i mailingi
- social media
- wystąpienia
- podania o prace
- maile urzędowe
- kampanie wyborcze
- prace, eseje
- pisanie scenariuszy spotów
- rozmowa o pracę i z szefem o podwyżkę
Szukasz książki dla marketingowca i biznesmena?
Neurocopywriting to najlepsza książka o zastosowaniu neuromarketingu w codziennej pracy!
- na prezent
- w podziękowaniu
- dla koleżanki z działu marketingu
- na konferencję i szkolenie
- do welcome packa
- dla copywriterki i copywritera
- dla marketerki
- dla pracowniczki instytucji publicznej
- dla właścicielki firmy
- dla każdej osoby, która chce wiedzieć jak działa mózg, jak wpływać na innych, jak lepiej się komunikować
Marketing w social media książka „Neurocopywriting”
Ta książka ma konkretne rady do zastosowania w mediach społecznościowych. Chcesz wiedzieć, jak sprawić, by ludzie udostępniali Twoje posty na potęgę?
Często spotykamy się z marketerkami i marketerami, którzy w momencie poruszenia tematu mediów społecznościowych twierdzą: „U nas to nie działa”, „Próbowaliśmy, ale nie było zainteresowania”, „Lajkowali tylko pracownicy”, „Praktycznie nie było reakcji”. A czy Tobie też zdarzyło się wypuścić posty, które nie wywoływały kompletnie żadnych reakcji? Mimo że wydawało Ci się, że będą świetne?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/01/Neurocopywriting.webp)
Po lekturze tej książki to nie będzie dla Ciebie problemem. Dowiesz się, czym jest waluta społeczna i jak zwiększyć prawdopodobieństwo, że Twoje posty będą HITAMI internetu. Ale to nie wszystko! W książce dostaniesz praktyczną ściągawkę z typami skutecznych postów, a w specjalnym dodatku – przykłady wideo i grafik.
marketing media społecznościowe książka papierowa
social media marketing książka pdf
Marketing książka – dlaczego warto?
- najlepsze książki o marketingu – wydaje Marketer+
- znani patroni: Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Marketer+, E-commerce w praktyce, Mamstartup.pl
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/Zrzut-ekranu-2024-02-26-o-15.17.27-1024x101.png)
O autorach „Neurocopywriting” – Joanna i Jarosław Burdek / e-marketing książka
![Joanna i Jarosław Burdek](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/12/Rectangle-13-1024x504.png)
Witaj. Nazywamy się Joanna i Jarek Burdek. Jesteśmy małżeństwem i partnerami w biznesie. Nasza wspólna przygoda zawodowa rozpoczęła się kilka lat temu. Wtedy ja (Joanna) rzuciłam pracę w agencji, by otworzyć własną: Brand Useful. Niedługo potem Jarek odszedł z korporacji. Zaczęliśmy razem rozwijać firmę. Szybko się okazało, że oboje mamy tę samą pasję: układa- nie. Jarek układa strategicznie biznesy, a ja teksty.
Pomagamy firmom budować wyróżniające się marki i nie konkurować ceną.
Wiele z nich zaczęło pracę z nami od opracowania strategii marki. Nasze strategie pomagają nie strzelać pomysłami jak z katapulty, ale uporządkować chaos. Dzięki temu wszyscy w firmie grają do tej samej bramki i komunikują się spójnie, a nie od „Szanowny Panie” po „joł joł joł”.
Szkolimy i jesteśmy praktykami. W strategiach i tekstach opieramy się na wiedzy o mózgu, którą dzielimy się też, wykładając na kilku uczelniach. Przez lata pracowaliśmy z markami takimi jak Continental, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie i O bag.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/Zrzut-ekranu-2024-02-26-o-15.02.09-1024x629.png)
Książka o marketingu – spis treści
- Wstęp
- Rozdział 1. Neurocopywriting. A co to?
- Rozdział 2. Kim jest osoba, do której piszesz?
- Rozdział 3. O własnych produktach bez klątwy wiedzy
- Rozdział 4. Rybaczka – nowy model projektowania treści
- Rozdział 5. Potrzeby, obawy, tęcza i CEP-y
- Rozdział 6. Neuromarketing w tekstach – praktycznie
- Rozdział 7. Jak pisać w social mediach
- Rozdział 8. Hannibal NieLecter Marketingu – zyskaj psychiczną przewagę nad konkurencją
Zobacz co w każdym rodziale „Neurocopywritingu”
marketing książka pdf i papierowa
Chcesz, by Twoje treści sprzedawały?
- dopasujemy treści do Twoich klientów
- uporządkujemy chaos w komunikatach
- przedstawimy czytelnie korzyści, odpowiemy na obawy
Chcesz mieć mocną markę, ale nie wiesz, od czego zacząć?
Pomożemy Ci:
- stworzyć unikalną wartość dla klientów
- wybrać archetyp swojej marki
- stworzyć charakterystyczny i niepowtarzalny język marki