Neurocopywriting. Co to jest?

Co to jest neurocopywriting. Definicja

[definicja Joanny Burdek] NeuroCopywriting to taki sposób konstruowana treści, by lepiej trafiały do mózgu. Wykorzystuje elementy neuromarketingu oraz webwritingu do tworzenia skutecznych tekstów.

Dzisiaj pisanie to coś więcej niż wstawianie słów w odpowiedniej kolejności. To więcej niż posługiwanie się językiem korzyści. Pisanie to dziś projektowanie treści wraz z ilustrującymi je obrazami w celu wywierania wpływu na osobie, która treść przegląda. Specjalnie nie piszę czyta. Bo dziś często tekst skanujemy. Patrzymy na nagłówki, boldy i obrazki. 

Neurocopywritingowe WTF

Neurocopywiting pomoże Ci:

  • [W] jak Wiedzieć, jak działa mózg i wykorzystać tę wiedzę w pracy.
  • [T] jak Tworzyć i projektować teksty, które docierają wprost do mózgu.
  • [F] jak Faktycznie skłonić czytelnika do zakupu, a nie tylko pisać teksty.

Aby stworzyć skuteczny tekst, należy wyrwać czytelnika z tego, co aktualnie robi i złowić jego uwagę, odpowiedzieć na jego potrzeby szybko i przekonywująco. Ale nawet to może nie wystarczyć, jeśli potencjalny klient nie ma odpowiednio wysokiej motywacji do zakupu.

NeuroCopywriting jest dziś sposobem na osiągnięcie przewagi rynkowej. Jeśli masz e-sklep, to wiesz, że wszyscy dbają o UX, szybką dostawę i SEO. To jest już standard. Kreatywna komunikacja i miliony reklam zalewają klientów. Dlatego musisz mieć coś naprawdę ekstra skutecznego. Taki jest właśnie neurocopywriting.

Reguły neurocopywritingu przydadzą się każdemu, kto: pisze teksty, reklamy i kampanie. Wiedza o tym, jak działa mózg i jak konsumuje treści Twój klient, pomoże Ci zaciekawić go treścią i przekonać do zakupu.

Neurocopywriting pomoże Ci pisać o produktach, firmach i markach, żeby mózg zrozumiał, a człowiek kupował.

By rozumieć, co wpływa na decyzje klienta, musisz z jednej strony poznać i zrozumieć środowisko, w którym żyje, a z drugiej — wiedzieć jak działa jego mózg, co motywuje go do zakupu oraz jak bodźce ze środowiska (teraźniejszego, przeszłego) przekłada na decyzje.

———–———–———–———–

Poznaj reguły neurocopywritingu w moim Biuletynie:

https://www.linkedin.com/newsletters/neurocopywriting-od-a-do-z-6977540556256104448/

Joanna-Burdek-
Joanna Burdek

Nazywam się Joanna Burdek. Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.
Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką, założycielką Brand Useful.
Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i
instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego.
Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju
Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Piszę dla Marketer+, Sprawnego
Marketingu i innych portali marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych
trendów. Stworzyłam pierwsze w Polsce szkolenie o NeuroCopywritingu.
Prowadzę blog: joannaburdek.pl.

Jeśli chcesz ze mną pracować lub zamówić szkolenie z NeuroCopywritingu – napisz: kontakt@branduseful.pl