Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
[definicja Joanny Burdek] NeuroCopywriting to taki sposób konstruowana treści, by lepiej trafiały do mózgu. Wykorzystuje elementy psychologii, neuromarketingu, UX, oraz webwritingu do tworzenia skutecznych tekstów.
Spis treści

Dzisiaj pisanie to coś więcej niż wstawianie słów w odpowiedniej kolejności. To więcej niż posługiwanie się językiem korzyści. Pisanie to dziś projektowanie treści wraz z ilustrującymi je obrazami w celu wywierania wpływu na osobie, która treść przegląda. Specjalnie nie piszę czyta. Bo dziś często tekst skanujemy. Patrzymy na nagłówki, boldy i obrazki.
Neurocopywritingowe WTF
Neurocopywiting pomoże Ci:
- [W] jak Wiedzieć, jak działa mózg i wykorzystać tę wiedzę w pracy.
- [T] jak Tworzyć i projektować teksty, które docierają wprost do mózgu.
- [F] jak Faktycznie skłonić czytelnika do zakupu, a nie tylko pisać teksty.
Aby stworzyć skuteczny tekst, należy wyrwać czytelnika z tego, co aktualnie robi i złowić jego uwagę, odpowiedzieć na jego potrzeby szybko i przekonywująco. Ale nawet to może nie wystarczyć, jeśli potencjalny klient nie ma odpowiednio wysokiej motywacji do zakupu.
NeuroCopywriting jest dziś sposobem na osiągnięcie przewagi rynkowej. Jeśli masz e-sklep, to wiesz, że wszyscy dbają o UX, szybką dostawę i SEO. To jest już standard. Kreatywna komunikacja i miliony reklam zalewają klientów. Dlatego musisz mieć coś naprawdę ekstra skutecznego. Taki jest właśnie neurocopywriting.
Reguły neurocopywritingu przydadzą się każdemu, kto: pisze teksty, reklamy i kampanie. Wiedza o tym, jak działa mózg i jak konsumuje treści Twój klient, pomoże Ci zaciekawić go treścią i przekonać do zakupu.
Subskrybuj newsletter o Neurocopywritingu
Dowiedz się pierwsza o PRZEDSPRZEDAŻY pierwszej w Polsce książki o Neurocopywritingu.
Kilkaset stron MIĘSA: Chcę to
Neurocopywriting pomoże Ci pisać o produktach, firmach i markach, żeby mózg zrozumiał, a człowiek kupował.
By rozumieć, co wpływa na decyzje klienta, musisz z jednej strony poznać i zrozumieć środowisko, w którym żyje, a z drugiej — wiedzieć jak działa jego mózg, co motywuje go do zakupu oraz jak bodźce ze środowiska (teraźniejszego, przeszłego) przekłada na decyzje.
———–———–———–———–
Poznaj reguły neurocopywritingu w moim Biuletynie:
https://www.linkedin.com/newsletters/neurocopywriting-od-a-do-z-6977540556256104448/

Nazywam się Joanna Burdek. Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.
Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką, założycielką Brand Useful.
Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i
instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego.
Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju
Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Piszę dla Marketer+, Sprawnego
Marketingu i innych portali marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych
trendów. Stworzyłam pierwsze w Polsce szkolenie o NeuroCopywritingu.
Prowadzę blog: joannaburdek.pl.
Jeśli chcesz ze mną pracować lub zamówić szkolenie z NeuroCopywritingu – napisz: kontakt@branduseful.pl