Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Efekt Pratfalla w marketingu czyli jak z wady produktu zrobić zaletę
Wyobraź sobie dwóch profesorów. Bardzo mądrych i kompetentnych. Wychodzą na wykład i jeden z nich oblewa się kawą jak gapa. Zgadnij, którego studenci będą lubić
Jak łatwo napisać lepszy tekst firmowy?
Chcesz, by klienci kupili od Ciebie? No to musisz poruszyć ich emocje. Ale to też może nie wystarczyć. Daj im dobry powód, którego nie zignorują.
Jak i czemu do klienta opłaca się mówić konkretnie i prosto?
Dziś do klienta musisz mówić prosto i konkretnie. Żeby nie musiał za bardzo myśleć i się zastawiać co mu dajesz.
Język korzyści w sprzedaży – wszystko, co musisz wiedzieć w 2024 roku
Naucz się łatwo tworzyć teksty językiem korzyści. Dzięki temu Twój klient poczuje, że to, co sprzedajesz jest naprawdę dla niego. A to sprawi, że szybciej
Język korzyści w rozmowie z klientem
Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.
Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera
Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera
„Made You Look” – rodzaje torowania do wykorzystania w prezentacjach według doktor Carmen Simon
„Made You Look. How to use brain science to attract attention and persuade others”. Recenzja książki Carmen Simon
Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.
„Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” – recenzja książki Ken Blanchard i in.
Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting
Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+