Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Język korzyści w rozmowie z klientem
Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.
Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera
Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera
„Made You Look” – rodzaje torowania do wykorzystania w prezentacjach według doktor Carmen Simon
„Made You Look. How to use brain science to attract attention and persuade others”. Recenzja książki Carmen Simon
Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.
„Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” – recenzja książki Ken Blanchard i in.
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać👍
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać. Ranking ekspertki Joanny Burdek.
Offlajnowi. pl — Startujemy z Nowym Projektem!
Offlajnowi. pl to projekt społeczny. Uczymy, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. Wspólnie z mężem wymyśliliśmy ten projekt Offlajnowi.pl, by pomagać firmom, szkołom
Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!
Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.
Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.
Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi
Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”
Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?
Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Pimp Your Copy 2023 Język Korzyści
Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman
„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.
Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć
Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?
To przeczytaj, gdy masz niską samoocenę.
Recenzja książki Nathaniela Brandena – 6 filarów poczucia własnej wartości.
Po co dbać o wirusowość treści?
Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.
Storytelling Przykłady
Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą
Koks na siłowni vs. marketing
Z marketingiem jest jak z chłopkami z siłowni. Każdy radzi najlepiej, a mało kto skończył szkołę. Tymczasem jest wiele metod dojścia do formy.
Ropucha B2B: pocałuj sprzedaż, to zmieni się w księcia.
Nie zawsze to, co robią inni działa. Szczególnie w B2B.
„Firma czyli Ty” – książka dla małych biznesów.
Dlaczego Mała Firma Jest OK? Recenzja książki.
Nowe Trendy: Woman Power!
Przełamywanie Stereotypów, Ciałopozytywność i Siła Kobiet w Marketingu
1 tip zrobi z wady zaletę produktu
Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?
Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
NeuroCopywriting czyli mózgolubne treści!
Czym neurocopywriting jest i kto powinien tak pisać? Sprawdzam>>
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?
Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Jak sprawić, by udostępniali posty na potęgę?
Waluta społeczna to informacje, zdjęcia i obrazy, które przekazujemy innym i w ten sposób poprawiamy nasz wizerunek.
Toksyczny klient? Bierz nogi za pas i uuuciekaj!
Jak sobie radzić z trudnym klientem B2B?
Strategia marki rozwiąże konkretne problemy firmy. Sprawdź, czy je masz
W czym pomoże Ci strategia, może jej nie potrzebujesz?
Jak przekonać do marketingu prezesa, który nie lubi marketingu?
3 proste tipy, jak przekonać do marketingu swojego szefa.
Język korzyści w sprzedaży – wszystko, co musisz wiedzieć w 2024 roku
Naucz się łatwo tworzyć teksty językiem korzyści. Dzięki temu Twój klient poczuje, że to, co sprzedajesz jest naprawdę dla niego. A to sprawi, że szybciej
Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting
Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+