Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
O tym, co wiedział Orwell już 100 lat temu dziś wielu copywriterów nie ma pojęcia…
Spis treści Uwspółcześnione Reguły Orwella Kto nigdy nie użył tego porównania, niech pierwszy rzuci kamieniem? Recepta na skuteczną metaforę Badania neuromarketingowe skuteczności metafor Unikaj nic
Skuteczna Strategia Języka Obaw w B2B
Jak Obawy Klientów Mogą Stać Się Twoją Przewagą w B2B. Jeśli pracujesz przy sprzedaży/marketingu produktów złożonych, obarczonych ryzykiem – ten artykuł jest dla ✏︎Ciebie. Znajdziesz
Retailtainment – polska zabawa w kupowanie według Raportu Google
Google przebadało polskich konsumentów jak kupują. Oto wnioski. Przez inflację korzystamy bardziej z okazji, rabatów i ofert specjalnych. Coraz częściej przeglądamy strony dla zabawy –
Czy na Twoich logistycznych i transportowych stronach B2B też jest branżowy bełkot?
Jeśli tak, tracisz przez to nie tylko uwagę klientów. Zdarza się, że klienci przychodzą do mnie z gotowymi projektami stron www. Czasem nawet są to
Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?
Kiedy chodzę do kościoła, zdarza mi się, że zapominam wziąć pieniędzy na ofiarę. Strasznie mi jest wtedy głupio… Bo nie jest tak, że nie chcę
Projektowanie cennika – anty-przykład z kościoła
W niedzielę byłam w kościele. Tuż po wejściu zobaczyłam taki automat: Ucieszyłam się, bo zazwyczaj zapominam wziąć papierowych pieniędzy na ofiarę, a tu mogłam zrobić
Kontrast: Tak łatwo za-STOP-ujesz uwagę klienta
W tym artykule dowiesz się: Dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi? To zdjęcie podesłała mi moja koleżanka z Kalisza. Jakie zwierzę na nim widzisz?
Efekt Pratfalla w marketingu czyli jak z wady produktu zrobić zaletę
Wyobraź sobie dwóch profesorów. Bardzo mądrych i kompetentnych. Wychodzą na wykład i jeden z nich oblewa się kawą jak gapa. Zgadnij, którego studenci będą lubić
Jak łatwo napisać lepszy tekst firmowy?
Chcesz, by klienci kupili od Ciebie? No to musisz poruszyć ich emocje. Ale to też może nie wystarczyć. Daj im dobry powód, którego nie zignorują.
Jak i czemu do klienta opłaca się mówić konkretnie i prosto?
Dziś do klienta musisz mówić prosto i konkretnie. Żeby nie musiał za bardzo myśleć i się zastawiać co mu dajesz.