Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Najlepsza książka o Personal Brandingu

"Autentyczny Personal Branding" Agnieszki Chimkowskiej.

Autentyczny Personal Branding Agnieszki Chimkowskiej

Angelika Chimkowska, to taka autorka, którą uważam za swoją biznesową przewodniczkę. Jej poprzednia książka „Psychologia zmiany” pomogła mi w bardzo trudnym momencie. Teraz wydała „Autentyczny Personal branding”. I powiem Ci — ta książka to SZTOS. Praktyczna, mądra i totalnie kobieca – uwielbiam!

Autentyczny Personal Branding – moje ulubione cytaty

„albo masz markę, albo niską cenę”
„nie jesteś czekoladą, aby wszystkich uszczęśliwiać, ani zupą pomidorową, aby wszystkim smakować!”
„autentyczne marki osobiste są napędzane przez pragnienia, cele i pasje”
„nie „jutraj”! Najlepszy moment na działanie jest teraz!”
„w centrum silnej marki jest drugi człowiek, a nie własne ego”
„faceci w drogich, szytych na miarę garniturach wydają się kompetentni, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że pracują dla facetów w T-shirtach”

W książce „Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej dowiesz się dokładnie:

  • Czym jest personal branding.
  • Czy opłaca się o niego dbać.
  • Jak robi się personal branding.
  • Jak to jest być autentycznym.
  • Jak radzić sobie z syndromem oszusta i perfekcjonizmem.
  • Jak zbudować strategię komunikacji marki osobistej.
  • Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym i hejtem.

Co Ci się na pewno przyda?

Konkretne przykłady narzędzi i kanałów do promocji na każdym etapie lejka sprzedaży oraz autorski model personal brandingu TOP OF:


Warto przeczytać!

Bez tej książki ani rusz. Dostaniesz praktyczne rady ale też poczujesz się lepiej, tak wiesz, wewnętrznie, w serduszku.

Jeśli masz takie myśli lub lubisz takie tematy – napisz do mnie na Linkedin, czasami fajnie jest pogadać o tym 🙂

Joanna-Burdek-

Autorka

Jestem strateżką i copywriterką, właścicielką agencji Brand Useful. Prowadzę szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu. Pracowałam dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag. Jestem autorką w czasopismach i wykładam e-marketing na uczelniach.

Wierzę w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy, a marketing polega na pomaganiu klientom i rozwiązywaniu ich problemów.

Napisz do mnie i zamów strategię dla swojej marki.


Piszę teksty
Tworzę strategie
Wykładam i szkolę