Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

NeuroCopywriting czyli mózgolubne treści!

Czym neurocopywriting jest i kto powinien tak pisać? Sprawdzam>>

Czym jest NeuroCopywriting

Neurocopywriting to taki sposób konstruowana treści, by lepiej trafiały do mózgu. Wykorzystuje on elementy neuromarketingu i ekonomii behawioralnej oraz webwritingu do tworzenia skutecznych treści.

Kto powinien tak pisać?

Każdy, kto pisze do internetu (i nie tylko). Bo neurocopywritng pomaga tworzyć skuteczne treści, reklamy i kampanie. Kiedy zrozumiesz, jak działa ludzki mózg i jak człowiek dzisiaj konsumuje treści, możesz lepiej zaciekawić go tekstem, który czytelnik zrozumie i który go/ją przekona do zakupu.

Jeśli sam/a nie tworzysz tekstów, tylko na przykład pilnujesz agencji, która je tworzy będziesz mogła ją lepiej kontrolować. 

Dlaczego NeuroMarketing jest dzisiaj tak ważny?

Żyjemy w świecie Homo TikTokusów. Pokolenia ludzi, którzy inaczej konsumują treści. W dzisiejszym świecie doświadczamy wielu zjawisk, które:

  • powodują rozproszenie,
  • upośledzają koncentrację,
  • promują szkodliwą wielozadaniowość,
  • powodują paraliż decyzyjny.

To tylko 4 z wielu zjawisk, wpływających na konsumenta, o których mówię na szkoleniu z neuromarketingu. Napisz i zamów szkolenie u mnie.

NeuroCopywriting jako sposób na osiągnięcie przewagi rynkowej

Jeśli masz e-sklep, to wiesz, że wszyscy dbają o UX, szybką dostawę i SEO. To jest już standard. Kreatywna komunikacja i miliony reklam zalewają klientów. Dlatego dziś musisz mieć coś naprawdę ekstra i coś skutecznego. Taki jest właśnie neuroCopywriting.

NeuroCopywriting uczy, jak pisać do mózgu w sposób zrozumiały i prosty, jak wykorzystać lata ewolucji człowieka — i mózg, który nie nadąża za dzisiejszymi czasami. Jak go skłonić do zakupu.

Pamiętaj! Mózg nie lubi trudnych tekstów, małych czcionek i niezrozumiałych zwrotów. Bo musi tracić energię, a ludzie nie chcą się wysilać. Z reguły nie lubią czytać i myśleć. Jeśli jesteś tutaj, to jesteś wyjątkiem. Ludzie zazwyczaj się spieszą. Wolą ładne grafiki i obrazy. A jeszcze lepiej filmy.

Po co Ci wiedza o NeuroCopywritingu oprócz pisania lepszych treści?

  • łatwo wyjaśnisz swojemu szefowi, po co robisz to, co robisz?
  • wyedukujesz swój dział marketingu
  • skontrolujesz agencję, z którą pracujesz
  • podniesiesz swoją wiedzę i błyśniesz ciekawymi danymi podczas spotkania z klientem

Interesuje Cię to?

Książka – nowość 2024: Neurocopywriting

Wydawnictwo Marketer+, autorzy: Joanna i Jarek Burdek: kup tutaj

Chcesz wiedzieć więcej o neurocopywritingu?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak tworzyć teksty zgodnie z zasadami neurocopywritingu – napisz do mnie i zamów szkolenie. Szkolę z tego działy marketingu z dobrymi rezultatami.

Joanna Burdek

Joanna Burdek – autorka tekstu

Strateżka, pisarka, copywriterka, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu.

Pracowała dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag. Autor w Sprawny marketing, Marketing przy kawie, Marketer+, Nowy Marketing, Brief.

Wykłada e-marketing na uczelniach. Wierzy w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy, a marketing polega na pomaganiu klientom i rozwiązywaniu ich problemów.


Notice: Funkcja WP_Duotone::get_filter_svg została wywołana nieprawidłowo. „var(u002du002dtheme-palette-color-3, #3A4F66)” w theme.json settings.color.duotone nie jest ciągiem hex lub rgb. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.3.0.) in /home/klient.dhosting.pl/acarus1515/joannaburdek.pl-ood3/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Notice: Funkcja WP_Duotone::get_filter_svg została wywołana nieprawidłowo. „var(u002du002dtheme-palette-color-1, #2872fa)” w theme.json settings.color.duotone nie jest ciągiem hex lub rgb. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.3.0.) in /home/klient.dhosting.pl/acarus1515/joannaburdek.pl-ood3/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078