Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj
Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!

Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.

Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.
Jak pisać do cyfrowych ćpunów?

Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…
Szkolenie z NeuroCopywritingu

Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?
Joanna Burdek – O Mnie

Pomogę Ci nie biegać za klientami. Zaadoptuję Twój marketing.
Nowość: Szkolenie Neuro-Copywriting!

Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?
„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja

Recenzja – czy warto przeczytać?
Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja

Esencjonalny prewodnik po marketingu
Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki

Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?
Szkolenie ABC mocnej marki

Rzeczowe, konkretne, praktyczne, samo mięso, mnóstwo praktycznej i skondensowanej wiedzy.
TikTok+WiFi – o co chodzi?

O co chodzi z aferą w Kongresie i TikTokiem?
Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”

Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?

Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Neurocopywriting. Co to jest?

Co to jest neurocopywriting. Definicja
Pimp Your Copy 2023 Język Korzyści

Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
Czy możesz być Mozartem Marketingu?

Nikt nigdy nie zrobił biznesu fuksem. To mit.
4 tysiące tygodni. Genialna książka!

„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.
Neuromarketing – 4 książki, które WARTO przeczytać

Polecam: Joanna Burdek
Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć

Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?
To przeczytaj, gdy masz niską samoocenę.

Recenzja książki Nathaniela Brandena – 6 filarów poczucia własnej wartości.
Po co dbać o wirusowość treści?

Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.
Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą

Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą
Rób jedną rzecz. A nie tysiąc.

Recencja “Jednej rzeczy” Gary’ego Kellera.
Koks na siłowni vs. marketing

Z marketingiem jest jak z chłopkami z siłowni. Każdy radzi najlepiej, a mało kto skończył szkołę. Tymczasem jest wiele metod dojścia do formy.
Jak Nie Wysyłać Ofert Handlowych – Prawdziwe Case Study.

Tak Nigdy Nie Rób!
Ropucha B2B: pocałuj sprzedaż, to zmieni się w księcia.

Nie zawsze to, co robią inni działa. Szczególnie w B2B.
„Firma czyli Ty” – książka dla małych biznesów.

Dlaczego Mała Firma Jest OK? Recenzja książki.
Ca$vertising – książka HICIOR

Recenzja „Ca$vertising” D.E. Whitmana.
Nowe Trendy: Woman Power!

Przełamywanie Stereotypów, Ciałopozytywność i Siła Kobiet w Marketingu
PRZESTAŃ pisać drukowanymi!

Drukowane Litery w Copy – HIT CZY KIT
Kreatywność z Backstreet Boys? LOL XD

Oto jak wykorzystać jeden zespół w 3 różnych reklamach.
Jak zachęcić kogoś do zrobienia tego, co chcemy on-line?

Recenzja „Online Influence” Basa Woutersa i Jorisa Groen.
Najlepsza książka o Personal Brandingu

„Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej.
1 tip zrobi z wady zaletę produktu

Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Strategia marki to ściema i pitu pitu

Nie wierzysz w strategie? Masz rację.
Ta książka jest idealna na doła!

Brene Brown uczy jak być wystarczająco dobrym.
Ekspert Radzi: w sprzedaży najważniejsi są…

Ekspert od pozyskiwania klientów radzi, co jest dziś najważniejsze w sprzedaży.
Pozycjonowanie? Wbij sobie je młotkiem.

Recenzja książki „Wizualny młotek” Laury Ries.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?

Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
NeuroCopywriting czyli mózgolubne treści!

Czym neurocopywriting jest i kto powinien tak pisać? Sprawdzam>>
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?

Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Masz już dość pięknych obrazków na Instagramie? „Toksyczna pozytywność”…

Wcale nie trzeba cały czas się uśmiechać. Ale jak?!
Pisz do kolorów – przykłady treści
Mnie w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też decyzje. …
Marketerzy to oszuści.

Jeśli nie myślisz o kliencie, nie uczysz się i robisz to tylko po to, żeby zarabiać — jesteś marketingowym oszustem.
Jak sprawić, by udostępniali posty na potęgę?

Waluta społeczna to informacje, zdjęcia i obrazy, które przekazujemy innym i w ten sposób poprawiamy nasz wizerunek.
5 tajnych mocy storytellingu, sprawdź, czy…

Oto 5 powodów, dla których w reklamie Twojej marki opowieści zabraknąć nie może.
Toksyczny klient? Bierz nogi za pas i uuuciekaj!

Jak sobie radzić z trudnym klientem B2B?
Strategia Umami – czy warto przeczytać?

Jak kształtować doświadczenie klienta by do nas wracał?
Strategia marki rozwiąże konkretne problemy firmy. Sprawdź, czy je masz

W czym pomoże Ci strategia, może jej nie potrzebujesz?
Jak przekonać do marketingu prezesa, który nie lubi marketingu?

3 proste tipy, jak przekonać do marketingu swojego szefa.
SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek
Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia Radość z jedzenia i napojów Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia Bycie lepszym, wygrywanie Opieka i ochrona bliskich Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…
Błędy w marketingu.

Czy można je robić i jak sobie z nimi radzić (psychicznie)?
Manipulacje B2B w branży reklamowej

Sprawdź, jak łatwo Tobą manipulować.