Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj

Jak pisać do cyfrowych ćpunów?

Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…

Czytaj dalej >

Pisz do kolorów – przykłady treści

Mnie  w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie  dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też  decyzje. …

Czytaj dalej >

SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek

Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia  Radość z jedzenia i napojów  Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia  Bycie lepszym, wygrywanie  Opieka i ochrona bliskich  Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman  Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…

Czytaj dalej >