Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj

Offlajnowi. pl — Startujemy z Nowym Projektem!

offlajnowi

Offlajnowi. pl to projekt społeczny. Uczymy, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. Wspólnie z mężem wymyśliliśmy ten projekt Offlajnowi.pl, by pomagać firmom, szkołom i rodzciom. Nasze Dlaczego? W ostatnich latach rozwoju internetu oraz sztucznej inteligencji zaobserwowaliśmy, jaki wpływ technologia ma na życie nasze i naszych bliskich. Przez lata uczyliśmy firmy jak tworzyć treści,…

Czytaj dalej >

Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.

Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…

Czytaj dalej >

Przykłady postów – waluty społecznej

Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w…

Czytaj dalej >

Pisz do kolorów – przykłady treści

Mnie  w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie  dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też  decyzje. …

Czytaj dalej >

SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek

Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia  Radość z jedzenia i napojów  Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia  Bycie lepszym, wygrywanie  Opieka i ochrona bliskich  Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman  Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…

Czytaj dalej >

Pitch – Play – Plunge – dodatek do książki Neurocopywriting

Cześć, skoro tu jesteś, znaczy, że czytasz naszą książkę! Dziękujemy❤️ Koniecznie daj nam znać, co o niej myślisz tu A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w tym tekście, dodatku do książki, znajdziesz przykłady typów treści, dzięki którym skuteczniej dotrzesz do klientów. Spis treściSposób 1: Treści PitchSposób 2: treści PlungeSposób…

Czytaj dalej >

NeuroDoładowania – źródła

Badania Google: Decoding Decisions The Messy Middle of Purchase Behavior Badania Google: Decoding Decisions Marketing in theMessy Middle Książka NeuroCopywriting Zapisy do NeuroNewslettera Kontakt do mnie: kontakt@branduseful.pl – ten mail odbieram ja (Joanna). tel. 666 873 773 – odbieram między 9 a 16. Jak nie odbieram (bo nie mogę np. prowadzę szkolenie) to oddzwaniam potem…

Czytaj dalej >