Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj
Język korzyści w rozmowie z klientem
![Język korzyści](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/06/border-Jezyk-korzysci.webp)
Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.
Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera
![marketing 6.0 kotle](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/12/marketing-6.0-kotler.001.jpeg)
Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera
Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting
![Neurocopywriting książka](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/02/ksiazka-lezaca-neurocopywriting-1-1024x732.png)
Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+
NEUROCOPYWRITING. Co to jest?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/01/Neurocopywriting.webp)
Co to jest neurocopywriting. Definicja
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać👍
![książki neuromarketing](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/11/ksiazki-neuromarketing.webp)
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać. Ranking ekspertki Joanny Burdek.
Offlajnowi. pl — Startujemy z Nowym Projektem!
![offlajnowi](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/12/Zrzut-ekranu-2023-12-11-o-21.55.38-1024x810.png)
Offlajnowi. pl to projekt społeczny. Uczymy, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. Wspólnie z mężem wymyśliliśmy ten projekt Offlajnowi.pl, by pomagać firmom, szkołom i rodzciom. Nasze Dlaczego? W ostatnich latach rozwoju internetu oraz sztucznej inteligencji zaobserwowaliśmy, jaki wpływ technologia ma na życie nasze i naszych bliskich. Przez lata uczyliśmy firmy jak tworzyć treści,…
Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!
![Model Disc na www](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/11/bez-nazwy.001.webp)
Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/08/cpuny-cz.-2-.webp)
Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/08/Brand-Useful_BLUE-FRAME_newsletter_POMARANCZ_1920x1080_neuro-2.png)
Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…
Szkolenie z NeuroCopywritingu
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/05/bn.png)
Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?
Marketing Mikrochwil dla Cyfrowych Zombie, czyli jak dotrzeć do zabieganych klientów?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2024/04/time.webp)
Marketing mikrochwil to takie nowe słowo, które opisuje to, co już od dawna robisz.
Joanna Burdek – O Mnie
![joannaburdek](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/04/joannaburdek.webp)
Pomogę Ci nie biegać za klientami. Zaadoptuję Twój marketing.
Nowość: Szkolenie Neuro-Copywriting!
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/03/pimp-your-copy.webp)
Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?
„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/04/dorotka-1024x655.webp)
Recenzja – czy warto przeczytać?
Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja
![dlaczego dobre produkty się nie sprzedają Jacek Pogorzelski](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/04/dlaczego-blog-kopia-1024x655.webp)
Esencjonalny prewodnik po marketingu
Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki
![Jen Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” - recenzja książki](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/04/brands-1024x655.webp)
Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?
Szkolenie ABC mocnej marki
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/03/pimp-your-copy.webp)
Rzeczowe, konkretne, praktyczne, samo mięso, mnóstwo praktycznej i skondensowanej wiedzy.
TikTok+WiFi – o co chodzi?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/03/TIKTOK-i-USA.webp)
O co chodzi z aferą w Kongresie i TikTokiem?
Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/03/joannaburdek-1.jpg)
Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?
![Neurocopywriting](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/01/Neurocopywriting-BU.002.webp)
Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Pimp Your Copy 2023 Język Korzyści
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2023/01/bez-nazwy-2-002.webp)
Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
Czy możesz być Mozartem Marketingu?
![joannaburdek blog](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/11/joannaburdek-blog.webp)
Nikt nigdy nie zrobił biznesu fuksem. To mit.
4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/jedna-rzecz-1.webp)
„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.
Neuromarketing – 4 książki, które WARTO przeczytać
![książki neuromarketing](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/11/ksiazki-neuromarketing.webp)
Polecam: Joanna Burdek
Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/11/brans.webp)
Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?
To przeczytaj, gdy masz niską samoocenę.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/jedna-rzecz-1.webp)
Recenzja książki Nathaniela Brandena – 6 filarów poczucia własnej wartości.
Po co dbać o wirusowość treści?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/efekt-wiralowy_cover.webp)
Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.
Storytelling Przykłady
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/etienne-girardet-EP6_VZhzXM8-unsplash-kopia.webp)
Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą
Rób jedną rzecz. A nie tysiąc.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/jedna-rzecz-1.webp)
Recencja “Jednej rzeczy” Gary’ego Kellera.
Koks na siłowni vs. marketing
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/koks.webp)
Z marketingiem jest jak z chłopkami z siłowni. Każdy radzi najlepiej, a mało kto skończył szkołę. Tymczasem jest wiele metod dojścia do formy.
Jak Nie Wysyłać Ofert Handlowych – Prawdziwe Case Study.
![oferty handlowe](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/06/strategia-marki.webp)
Tak Nigdy Nie Rób!
Ropucha B2B: pocałuj sprzedaż, to zmieni się w księcia.
![brand useful b2b](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/ropucha-b2b.webp)
Nie zawsze to, co robią inni działa. Szczególnie w B2B.
„Firma czyli Ty” – książka dla małych biznesów.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
Dlaczego Mała Firma Jest OK? Recenzja książki.
Ca$vertising – książka HICIOR
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
Recenzja „Ca$vertising” D.E. Whitmana.
Nowe Trendy: Woman Power!
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/10/miguel-bruna-TzVN0xQhWaQ-unsplash-kopia.webp)
Przełamywanie Stereotypów, Ciałopozytywność i Siła Kobiet w Marketingu
PRZESTAŃ pisać drukowanymi!
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/09/duze-litery.webp)
Drukowane Litery w Copy – HIT CZY KIT
Jak zachęcić kogoś do zrobienia tego, co chcemy on-line?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
Recenzja „Online Influence” Basa Woutersa i Jorisa Groen.
Najlepsza książka o Personal Brandingu
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
„Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej.
1 tip zrobi z wady zaletę produktu
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/09/na_michala-brand-useful.webp)
Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Strategia marki to ściema i pitu pitu
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/09/strategia-marki-1.webp)
Nie wierzysz w strategie? Masz rację.
Ta książka jest idealna na doła!
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
Brene Brown uczy jak być wystarczająco dobrym.
Ekspert Radzi: w sprzedaży najważniejsi są…
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/udana-sprzedaz-1.webp)
Ekspert od pozyskiwania klientów radzi, co jest dziś najważniejsze w sprzedaży.
Pozycjonowanie? Wbij sobie je młotkiem.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/jmarketing-pozytywnosc.webp)
Recenzja książki „Wizualny młotek” Laury Ries.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?
![dobry wizerunek firmy](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/dobry-wizerunek-firmy.webp)
Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
NeuroCopywriting czyli mózgolubne treści!
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/NeuroCopywriting.-A-co-to.webp)
Czym neurocopywriting jest i kto powinien tak pisać? Sprawdzam>>
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?
![neurocopywriting](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/08/neurocopywriting.webp)
Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Masz już dość pięknych obrazków na Instagramie? „Toksyczna pozytywność”…
![strategia umami recenzja](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/07/strategia-umami-recenzja.001.webp)
Wcale nie trzeba cały czas się uśmiechać. Ale jak?!
Przykłady postów – waluty społecznej
Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w…
Pisz do kolorów – przykłady treści
Mnie w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też decyzje. …
Marketerzy to oszuści.
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/07/marketingowy-oszust.webp)
Jeśli nie myślisz o kliencie, nie uczysz się i robisz to tylko po to, żeby zarabiać — jesteś marketingowym oszustem.
Jak sprawić, by udostępniali posty na potęgę?
![waluta spoleczna](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/waluta-spoleczna.webp)
Waluta społeczna to informacje, zdjęcia i obrazy, które przekazujemy innym i w ten sposób poprawiamy nasz wizerunek.
5 tajnych mocy storytellingu, sprawdź, czy…
![Storytelling](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/Storytelling.webp)
Oto 5 powodów, dla których w reklamie Twojej marki opowieści zabraknąć nie może.
Toksyczny klient? Bierz nogi za pas i uuuciekaj!
![toksyczny klient](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/toksyczny-klient.webp)
Jak sobie radzić z trudnym klientem B2B?
Strategia Umami – czy warto przeczytać?
![strategia umami recenzja](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/07/strategia-umami-recenzja.001.webp)
Jak kształtować doświadczenie klienta by do nas wracał?
Strategia marki rozwiąże konkretne problemy firmy. Sprawdź, czy je masz
![oferty handlowe](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/06/strategia-marki.webp)
W czym pomoże Ci strategia, może jej nie potrzebujesz?
Jak przekonać do marketingu prezesa, który nie lubi marketingu?
![](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2022/06/strategia-prezes.webp)
3 proste tipy, jak przekonać do marketingu swojego szefa.
SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek
Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia Radość z jedzenia i napojów Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia Bycie lepszym, wygrywanie Opieka i ochrona bliskich Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…
Pitch – Play – Plunge – dodatek do książki Neurocopywriting
Cześć, skoro tu jesteś, znaczy, że czytasz naszą książkę! Dziękujemy❤️ Koniecznie daj nam znać, co o niej myślisz tu A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w tym tekście, dodatku do książki, znajdziesz przykłady typów treści, dzięki którym skuteczniej dotrzesz do klientów. Spis treściSposób 1: Treści PitchSposób 2: treści PlungeSposób…
NeuroDoładowania – źródła
Badania Google: Decoding Decisions The Messy Middle of Purchase Behavior Badania Google: Decoding Decisions Marketing in theMessy Middle Książka NeuroCopywriting Zapisy do NeuroNewslettera Kontakt do mnie: kontakt@branduseful.pl – ten mail odbieram ja (Joanna). tel. 666 873 773 – odbieram między 9 a 16. Jak nie odbieram (bo nie mogę np. prowadzę szkolenie) to oddzwaniam potem…
Błędy w marketingu.
![bledy w marketingu](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/blędy-w-marketingu.webp)
Czy można je robić i jak sobie z nimi radzić (psychicznie)?
Manipulacje B2B w branży reklamowej
![manipulacja](https://joannaburdek.pl/wp-content/uploads/2020/01/manipulacja.webp)
Sprawdź, jak łatwo Tobą manipulować.