Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Zamów szkolenie dla działu marketingu – tutaj

Język korzyści w sprzedaży – wszystko, co musisz wiedzieć w 2024 roku

język korzyści w sprzedaży

Naucz się łatwo tworzyć teksty językiem korzyści. Dzięki temu Twój klient poczuje, że to, co sprzedajesz jest naprawdę dla niego. A to sprawi, że szybciej wybierze Ciebie, a nie konkurencję. Dzięki temu Ty będziesz mógł skrócić cykl sprzedażowy. Wydasz mniej na reklamę i będziesz zarabiał więcej. Witaj na moim blogu. Nazywam się Joanna Burdek. Jestem…

Czytaj dalej >

Offlajnowi. pl — Startujemy z Nowym Projektem!

offlajnowi

Offlajnowi. pl to projekt społeczny. Uczymy, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. Wspólnie z mężem wymyśliliśmy ten projekt Offlajnowi.pl, by pomagać firmom, szkołom i rodzciom. Nasze Dlaczego? W ostatnich latach rozwoju internetu oraz sztucznej inteligencji zaobserwowaliśmy, jaki wpływ technologia ma na życie nasze i naszych bliskich. Przez lata uczyliśmy firmy jak tworzyć treści,…

Czytaj dalej >

Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.

Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z…

Czytaj dalej >

Przykłady postów – waluty społecznej

Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w…

Czytaj dalej >

Pisz do kolorów – przykłady treści

Mnie  w ich poukładaniu w treściach, głównie na stronach www, bardzo pomaga tzw. Model DISC. Znalazłam go w książce Thomasa Eriksona „Otoczeni przez idiotów”. Według niego ludzie  dzielą się na różne typy osobowości (kolorów). Każdy z kolorów ma swoje cechy charakterystyczne a tym, co najważniejsze, także swój indywidualny sposób myślenia. Dlatego inaczej podejmują też  decyzje. …

Czytaj dalej >

SemKRK materiały do prezentacji Joanny Burdek

Cześć, te listy usprawnią Twoje pisanie od jutra. Lista potrzeb Whitmana Radość z życia, przedłużenie życia  Radość z jedzenia i napojów  Wolność od strachu, bólu i niebezpieczeństwa Towarzystwo seksualne Komfortowe warunki życia  Bycie lepszym, wygrywanie  Opieka i ochrona bliskich  Aprobata społeczna Źródło: Cashvertising, Drew Eric Whitman  Inne listy potrzeb Lista sprawdzonych Uwago-Chwytaczy Kontrast, dziwność (Lagun w…

Czytaj dalej >

Digital Detox – Polecane Książki

digital detox lektury

Neurocopywriting – książka o tym jak się komunikować do mózgu współczesnego człowieka „Neurocopywriting” to książka o tym, jak funkcjonuje mózg dzisiejszego człowieka. Jak do niego mówić konkretnie i językiem potrzeb, by trafić do rdzenia mózgu. Autorzy: Joanna i Jarosław Burdek Do nabycia wyłącznie na oficjalnej stronie wydawnictwa Marketer+: https://www.ksiazkaneurocopywriting.pl/ 3 pozycje digital detox i higiena…

Czytaj dalej >

Pitch – Play – Plunge – dodatek do książki Neurocopywriting

Cześć, skoro tu jesteś, znaczy, że czytasz naszą książkę! Dziękujemy❤️ Koniecznie daj nam znać, co o niej myślisz tu A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w tym tekście, dodatku do książki, znajdziesz przykłady typów treści, dzięki którym skuteczniej dotrzesz do klientów. Spis treściSposób 1: Treści PitchSposób 2: treści PlungeSposób…

Czytaj dalej >

NeuroDoładowania – źródła

Badania Google: Decoding Decisions The Messy Middle of Purchase Behavior Badania Google: Decoding Decisions Marketing in theMessy Middle Książka NeuroCopywriting Zapisy do NeuroNewslettera Kontakt do mnie: kontakt@branduseful.pl – ten mail odbieram ja (Joanna). tel. 666 873 773 – odbieram między 9 a 16. Jak nie odbieram (bo nie mogę np. prowadzę szkolenie) to oddzwaniam potem…

Czytaj dalej >

Neurokomunikacja🧠 Szkolenie

neurokomunikacja

Mózg klienta jest… Twój klient podejmuje średnio 35 tysięcy decyzji dziennie. 99% podświadomie. Jego mózg pożera aż 20% energii, mimo, że waży tylko 2%🤯. Dlatego nienawidzi się męczyć. Czy Twoje trudne i nudne teksty pomija?Pomogę Ci dotrzeć prosto do 🧠 klienta. Dzięki czemu Twoja firma będzie bardziej rozpoznawalna, szybciej wybierana. To pomoże Ci nie martwić się…

Czytaj dalej >