Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
17 NeuroTrików w reklamie Rossmann. Znajdziesz więcej?🤔
Odkryj 17 trików neurokomunikacji użytych w reklamach Rossmann. Dowiedz się, jak rymy, emocje i zaskoczenie wpływają na skuteczność marketingu.
Top 10 książek o biznesie, sprzedaży i marketingu, które przeczytałam w 2024 roku.
Odkryj top 10 książek o biznesie, sprzedaży i neurokomunikacji. Te książki najbardziej spodobały mi się spośród przeczytanych w 2024 roku. Zainspiruj się.
O tym, co wiedział Orwell już 100 lat temu dziś wielu copywriterów nie ma pojęcia…
Odkryj, jak reguły Orwella i neurokomunikacja pomagają tworzyć skuteczne teksty. Unikaj językowych pułapek i zrozum, dlaczego precyzyjna komunikacja ma znaczenie.
Skuteczna Strategia Języka Obaw w B2B
Odkryj, jak język obaw i neurokomunikacja pomagają zwiększyć sprzedaż. Poznaj praktyczne wskazówki i zastosowania dla produktów złożonych w B2B.
Retailtainment – polska zabawa w kupowanie według Raportu Google
Google przebadało polskich konsumentów jak kupują. Oto wnioski. Przez inflację korzystamy bardziej z okazji, rabatów i ofert specjalnych. Coraz częściej przeglądamy strony dla zabawy –
Czy na Twoich logistycznych i transportowych stronach B2B też jest branżowy bełkot?
Jeśli tak, tracisz przez to nie tylko uwagę klientów. Zdarza się, że klienci przychodzą do mnie z gotowymi projektami stron www. Czasem nawet są to
Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?
Kiedy chodzę do kościoła, zdarza mi się, że zapominam wziąć pieniędzy na ofiarę. Strasznie mi jest wtedy głupio… Bo nie jest tak, że nie chcę
Projektowanie cennika – anty-przykład z kościoła
W niedzielę byłam w kościele. Tuż po wejściu zobaczyłam taki automat: Ucieszyłam się, bo zazwyczaj zapominam wziąć papierowych pieniędzy na ofiarę, a tu mogłam zrobić
Kontrast: Tak łatwo za-STOP-ujesz uwagę klienta
W tym artykule dowiesz się: Dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi? To zdjęcie podesłała mi moja koleżanka z Kalisza. Jakie zwierzę na nim widzisz?
Efekt Pratfalla w marketingu czyli jak z wady produktu zrobić zaletę
Wyobraź sobie dwóch profesorów. Bardzo mądrych i kompetentnych. Wychodzą na wykład i jeden z nich oblewa się kawą jak gapa. Zgadnij, którego studenci będą lubić