Blog
Tutaj znajdziesz treści na temat neurokomnikacji i nie tylko.

Te Słowa WYKREŚL Ze Słownika cz. 3 – Kiedy nie mówić konkretnie
Konkretne i proste słowa nie zawsze są dobre. Zobacz, kiedy warto mówić niekonkretnie.

Te Słowa WYKREŚL Ze Słownika cz. 2 – Niebananowe słowa
Czy zdarzyło ci się kiedyś czytać tekst i go nie rozumieć? To na pewno przez niebananowe słówa.

Te Słowa WYKREŚL Ze Słownika
„My – Nasze – Jesteśmy” – usuń je ze strony i wymaż z ofert handlowych.

Język obaw w reklamie Audi. Tak to się robi!
Zobacz, jak fajnie Audi wykorzystało język obaw w reklamie swojego elektryka.

17 NeuroTrików w reklamie Rossmann. Znajdziesz więcej?🤔
Odkryj 17 trików neurokomunikacji użytych w reklamach Rossmann. Dowiedz się, jak rymy, emocje i zaskoczenie wpływają na skuteczność marketingu.

O tym, co wiedział Orwell już 100 lat temu dziś wielu copywriterów nie ma pojęcia…
Odkryj, jak reguły Orwella i neurokomunikacja pomagają tworzyć skuteczne teksty. Unikaj językowych pułapek i zrozum, dlaczego precyzyjna komunikacja ma znaczenie.

Skuteczna Strategia Języka Obaw w B2B
Odkryj, jak język obaw i neurokomunikacja pomagają zwiększyć sprzedaż. Poznaj praktyczne wskazówki i zastosowania dla produktów złożonych w B2B.

Top 10 książek o biznesie, sprzedaży i marketingu, które przeczytałam w 2024 roku.
Odkryj top 10 książek o biznesie, sprzedaży i neurokomunikacji. Te książki najbardziej spodobały mi się spośród przeczytanych w 2024 roku. Zainspiruj się.

Retailtainment – polska zabawa w kupowanie według Raportu Google
Google przebadało polskich konsumentów jak kupują. Oto wnioski. Przez inflację korzystamy bardziej z okazji, rabatów i ofert specjalnych. Coraz częściej

Czy na Twoich logistycznych i transportowych stronach B2B też jest branżowy bełkot?
Jeśli tak, tracisz przez to nie tylko uwagę klientów. Zdarza się, że klienci przychodzą do mnie z gotowymi projektami stron

Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?
Kiedy chodzę do kościoła, zdarza mi się, że zapominam wziąć pieniędzy na ofiarę. Strasznie mi jest wtedy głupio… Bo nie

Projektowanie cennika – anty-przykład z kościoła
W niedzielę byłam w kościele. Tuż po wejściu zobaczyłam taki automat: Ucieszyłam się, bo zazwyczaj zapominam wziąć papierowych pieniędzy na

Kontrast: Tak łatwo za-STOP-ujesz uwagę klienta
W tym artykule dowiesz się: Dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi? To zdjęcie podesłała mi moja koleżanka z Kalisza.

Efekt Pratfalla w marketingu czyli jak z wady produktu zrobić zaletę
Wyobraź sobie dwóch profesorów. Bardzo mądrych i kompetentnych. Wychodzą na wykład i jeden z nich oblewa się kawą jak gapa.

Jak łatwo napisać lepszy tekst firmowy?
Chcesz, by klienci kupili od Ciebie? No to musisz poruszyć ich emocje. Ale to też może nie wystarczyć. Daj im

Jak i czemu do klienta opłaca się mówić konkretnie i prosto?
Dziś do klienta musisz mówić prosto i konkretnie. Żeby nie musiał za bardzo myśleć i się zastawiać co mu dajesz.

Język korzyści w sprzedaży – wszystko, co musisz wiedzieć w 2025 roku
Naucz się łatwo tworzyć teksty językiem korzyści. Dzięki temu Twój klient poczuje, że to, co sprzedajesz, jest naprawdę dla niego.

Język korzyści w rozmowie z klientem
Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.

Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera
Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera

„Made You Look” – rodzaje torowania do wykorzystania w prezentacjach według doktor Carmen Simon
„Made You Look. How to use brain science to attract attention and persuade others”. Recenzja książki Carmen Simon

Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.
„Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” – recenzja książki Ken Blanchard i in.

Profesjonalna sesja wizerunkowa kluczem do budowania marki osobistej
Bez profesjonalnej sesji zdjęciowej budowanie wizerunku jest o wiele trudniejsze

Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting
Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+

Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać👍
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać. Ranking ekspertki Joanny Burdek.

Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!
Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Lista potrzeb – ściągawka
Pisząc o potrzebach skorzystaj z tej listy bycie lepszym, wygrywanie posiadanie: status, wpływ przynależność do grupy, elity popularność aprobata

Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.
Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.

Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.
Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak

Marketing Mikrochwil dla Cyfrowych Zombie, czyli jak dotrzeć do zabieganych klientów?
Marketing mikrochwil to takie nowe słowo, które opisuje to, co już od dawna robisz.

„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja
Recenzja – czy warto przeczytać?
Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja
Esencjonalny prewodnik po marketingu

Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki
Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?

Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”
Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?
Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?

Jak stosować język korzyści
Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz

4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman
„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.

Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć
Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?

Po co dbać o wirusowość treści?
Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.