Przejdź do treści

Joanna Burdek

  • Joanna Burdek
  • Neuro Szkolenia
  • Neuro Blog
  • Kontakt
  • Joanna Burdek
  • Neuro Szkolenia
  • Neuro Blog
  • Kontakt

Archiwa

„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

Recenzja – czy warto przeczytać?

Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja

Esencjonalny prewodnik po marketingu

Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki

Jen Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” - recenzja książki

Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?

Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”

Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż"

Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.

Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?

Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?

Jak stosować język korzyści

język korzyści

Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz

Czy do Kobiet trzeba pisać INACZEJ? 

Jak pisać do kobiet?

tzn. JAK?

4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman

4 tysiące tygodni

„Prze­cięt­ne ludz­kie życie jest ab­sur­dal­nie, prze­ra­ża­ją­co, ob­raź­li­wie krót­kie”.

Neuromarketing – 4 książki, które WARTO przeczytać

książki neuromarketing

Polecam: Joanna Burdek

Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć

Brand Purpose Trend

Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?

← Previous
Next →
  • Joanna Burdek
  • Neuro Szkolenia
  • Neuro Blog
  • Kontakt
  • Joanna Burdek
  • Neuro Szkolenia
  • Neuro Blog
  • Kontakt

+ 48 666 873 773

© 2025 All rights Reserved. Brand Useful

Polityka prywatności i Cookies

Linkedin
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności