Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Część 2.

Oto recepta, by Twoje teksty radziły sobie z przeciążeniem odbiorców.
Jak pisać do cyfrowych ćpunów? Neurocopywriting podstawowe zasady.

Autorzy: Joanna i Jarek Burdek Za nami udział w Sljedzim Internety 2023. Mieliśmy z Jarkiem przyjemność opowiadać o tym, jak funkcjonuje mózg w przeciążeniu danymi i jak w takich warunkach pisać do dzisiejszych klientów. Wiemy, że nie wszyscy mogli wziąć udział w tej konferencji (żałujcie), dlatego udostępniamy tekstową wersję prezentacji. To jej część pierwsza z […]
Marketing Mikrochwil dla Cyfrowych Zombie, czyli jak dotrzeć do zabieganych klientów?

Marketing mikrochwil to takie nowe słowo, które opisuje to, co już od dawna robisz.
„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja

Recenzja – czy warto przeczytać?
Jacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja
Esencjonalny prewodnik po marketingu
Jenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki

Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?
Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”

Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?
Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Jak stosować język korzyści

Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
Czy do Kobiet trzeba pisać INACZEJ?

tzn. JAK?