Dlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż”

Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Neurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?

Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Jak stosować język korzyści

Łatwe wskazówki i przydatne modele do zastosowania od teraz
Czy do Kobiet trzeba pisać INACZEJ?

tzn. JAK?
4 tysiące tygodni – Oliver Burkeman
„Przeciętne ludzkie życie jest absurdalnie, przerażająco, obraźliwie krótkie”.
Neuromarketing – 4 książki, które WARTO przeczytać

Polecam: Joanna Burdek
Brand Purpose – cel niematerialny firmy – wszystko, co musisz wiedzieć

Czy firma może znaczyć więcej niż zysk?
Po co dbać o wirusowość treści?

Wirusowe treści to takie teksty, filmy i obrazy, które ludzie przesyłają sobie nawzajem. Gdy ktoś udostępnia Twoje treści, to widzą to inni – jego znajomi. ZA DARMO.
Storytelling Przykłady

Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą
Rób jedną rzecz. A nie tysiąc.
Recencja “Jednej rzeczy” Gary’ego Kellera.