Język korzyści w rozmowie z klientem

Jak używać języka korzyści i obaw w rozmowie z klientem? Przykład z życia.
Marketing 6.0. Recenzja książki Philipa Kotlera

Oto co musisz wiedzieć o tym hicie 2024 roku – Marketing 6.0 Philipa Kotlera
„Made You Look” – rodzaje torowania do wykorzystania w prezentacjach według doktor Carmen Simon

„Made You Look. How to use brain science to attract attention and persuade others”. Recenzja książki Carmen Simon
Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.

„Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” – recenzja książki Ken Blanchard i in.
Profesjonalna sesja wizerunkowa kluczem do budowania marki osobistej

Bez profesjonalnej sesji zdjęciowej budowanie wizerunku jest o wiele trudniejsze
Książka o neuromarketingu: Neurocopywriting

Neurocopywriting – książka o marketingu 2024, wydawca Marketer+
NEUROCOPYWRITING. Co to jest?

Co to jest neurocopywriting. Definicja
Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać👍

Neuromarketing – książka, którą warto przeczytać. Ranking ekspertki Joanny Burdek.
Model DISC na www. To naprawdę poprawia pisanie stron!

Co to jest DISC i jak kolorować teksty na www?
Lista potrzeb – ściągawka
Pisząc o potrzebach skorzystaj z tej listy bycie lepszym, wygrywanie posiadanie: status, wpływ przynależność do grupy, elity popularność aprobata społeczna, pochwały wygoda oszczędzanie czasu unikanie wysiłku wolność od strachu i niebezpieczeństwa wydajność niezawodność, jakość radość z życia, przedłużenie życia komfortowe warunki życia radość z jedzenia i napojów bycie poinformowanym, zdobywanie […]