Marketing mikrochwil to takie nowe słowo, które opisuje to, co już od dawna robisz.
Dowiedz się więcejMarketing Mikrochwil dla Cyfrowych Zombie, czyli jak dotrzeć do zabieganych klientów? Pomogę Ci nie biegać za klientami. Zaadoptuję Twój marketing.
Dowiedz się więcejJoanna Burdek – O Mnie Jak sprawić, by Twój klient pisał za Ciebie, płacił Ci i jeszcze się z tego cieszył?
Dowiedz się więcejNowość: Szkolenie Neuro-Copywriting! Recenzja - czy warto przeczytać?
Dowiedz się więcej„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” — Morten Münster, Recenzja Esencjonalny prewodnik po marketingu
Dowiedz się więcejJacek Pogorzelski: Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing – recenzja Jak zwykłym CEPEM zwiększyć szansę na wydobycie marki z pamięci?
Dowiedz się więcejJenni Romaniuk „Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World” – recenzja książki Rzeczowe, konkretne, praktyczne, samo mięso, mnóstwo praktycznej i skondensowanej wiedzy.
Dowiedz się więcejSzkolenie ABC mocnej marki O co chodzi z aferą w Kongresie i TikTokiem?
Dowiedz się więcejTikTok+WiFi – o co chodzi? Dodawanie do cech marki stopnia wyższego lub najwyższego niekorzystnie wpływa na skojarzenie tych cech z markami.
Dowiedz się więcejDlaczego lepiej nie pisać: „bardziej niż” Neurocopywriting: jak pisać do klienta dziś?
Dowiedz się więcejNeurocopywriting: dzisiaj tekstów się nie pisze?