Język obaw w reklamie Audi. Tak to się robi!

Zobacz, jak fajnie Audi wykorzystało język obaw w reklamie swojego elektryka.
17 NeuroTrików w reklamie Rossmann. Znajdziesz więcej?🤔

Odkryj 17 trików neurokomunikacji użytych w reklamach Rossmann. Dowiedz się, jak rymy, emocje i zaskoczenie wpływają na skuteczność marketingu.
O tym, co wiedział Orwell już 100 lat temu dziś wielu copywriterów nie ma pojęcia…

Odkryj, jak reguły Orwella i neurokomunikacja pomagają tworzyć skuteczne teksty. Unikaj językowych pułapek i zrozum, dlaczego precyzyjna komunikacja ma znaczenie.
Skuteczna Strategia Języka Obaw w B2B

Odkryj, jak język obaw i neurokomunikacja pomagają zwiększyć sprzedaż. Poznaj praktyczne wskazówki i zastosowania dla produktów złożonych w B2B.
Top 10 książek o biznesie, sprzedaży i marketingu, które przeczytałam w 2024 roku.

Odkryj top 10 książek o biznesie, sprzedaży i neurokomunikacji. Te książki najbardziej spodobały mi się spośród przeczytanych w 2024 roku. Zainspiruj się.
Retailtainment – polska zabawa w kupowanie według Raportu Google

Google przebadało polskich konsumentów jak kupują. Oto wnioski. Przez inflację korzystamy bardziej z okazji, rabatów i ofert specjalnych. Coraz częściej przeglądamy strony dla zabawy – nie koniecznie kupujemy, ale sobie patrzymy. Retailtainment – zakupowy fun Aż 37% respondentów stwierdziło, że przegląda internet dla zabawy, a nie w poszukiwaniu konkretnego przedmiotu. Ten trend nazywa się „retailtainment” […]
Czy na Twoich logistycznych i transportowych stronach B2B też jest branżowy bełkot?

Jeśli tak, tracisz przez to nie tylko uwagę klientów. Zdarza się, że klienci przychodzą do mnie z gotowymi projektami stron www. Czasem nawet są to bardzo estetyczne i piękne strony, widać że grafik się napracował. Ich właściciele z dumą je prezentują, jako wspaniały efekt, często kilkumiesięcznej pracy. Problem w tym, że nie ma na nich […]
Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?

Kiedy chodzę do kościoła, zdarza mi się, że zapominam wziąć pieniędzy na ofiarę. Strasznie mi jest wtedy głupio… Bo nie jest tak, że nie chcę „wrzucić” składki, ale nie mam przy sobie papierowych pieniędzy. Jeżdżenie do bankomatu, który jest daleko zajmuje mi czas, którego nie mam. Dodatkowo trzeba o tym pamiętać, a w domu nie […]
Projektowanie cennika – anty-przykład z kościoła

W niedzielę byłam w kościele. Tuż po wejściu zobaczyłam taki automat: Ucieszyłam się, bo zazwyczaj zapominam wziąć papierowych pieniędzy na ofiarę, a tu mogłam zrobić przelew. Po spojrzeniu na ekran pomyślałam, że można lepiej zaprezentować kwoty. I chyba w tym kościele nie lubią pieniędzy. Bo pokazując ceny od największej, do najmniejszej zwiększyliby kwotę datków. Dlaczego? […]
Kontrast: Tak łatwo za-STOP-ujesz uwagę klienta

W tym artykule dowiesz się: Dlaczego kontrast jest dobrą metodą łapania uwagi? To zdjęcie podesłała mi moja koleżanka z Kalisza. Jakie zwierzę na nim widzisz? Fot. Weronika Sobala/ Agata Kobyłka A widzisz tutaj pająka? Przyjrzyj się uważnie. Ma praktycznie taki sam kolor jak kwiatek! Prawie go nie widać. A jeśli czegoś nie widać, to to… […]