Ca$vertising – książka HICIOR

Recenzja „Ca$vertising” D.E. Whitmana.
Nowe Trendy: Woman Power!

Przełamywanie Stereotypów, Ciałopozytywność i Siła Kobiet w Marketingu
PRZESTAŃ pisać drukowanymi!

Drukowane Litery w Copy – HIT CZY KIT
Jak zachęcić kogoś do zrobienia tego, co chcemy on-line?
Recenzja „Online Influence” Basa Woutersa i Jorisa Groen.
Najlepsza książka o Personal Brandingu
„Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej.
1 tip zrobi z wady zaletę produktu

Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Pozycjonowanie? Wbij sobie je młotkiem.

Recenzja książki „Wizualny młotek” Laury Ries.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?

Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?

Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Przykłady postów – waluty społecznej
Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w […]