Jak zachęcić kogoś do zrobienia tego, co chcemy on-line?
Recenzja „Online Influence” Basa Woutersa i Jorisa Groen.
Najlepsza książka o Personal Brandingu
„Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej.
1 tip zrobi z wady zaletę produktu

Prosty sposób na poprawę tekstów o firmie i produkcie.
Pozycjonowanie? Wbij sobie je młotkiem.

Recenzja książki „Wizualny młotek” Laury Ries.
Jak dbać o wizerunek, który przyciąga klientów jak pyłek pszczoły?

Wizerunek i pozyskiwanie klienta w branży B2B – na co zwracać uwagę?
Neuro-ograniczniki w e-commerce czyli?

Jak sprawić, by klienci kupowali w Twoim e-sklepie? Neurocopywriting.
Przykłady postów – waluty społecznej
Cześć! Jeśli jesteś na tej stronie, to znaczy, że czytasz naszą książkę😍 Dziękujemy! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatek o walucie społecznej. Jest tu więcej fajnych przykładów. Jeśli potrzebujesz ich do prezentacji — kopiuj śmiało (ale pamiętaj podać źródło: Neurocopywriting. Joanna i Jarosław Burdek). A jeśli jeszcze nie masz naszej książki, to ją kup: tutaj A w […]
Jak sprawić, by udostępniali posty na potęgę?

Waluta społeczna to informacje, zdjęcia i obrazy, które przekazujemy innym i w ten sposób poprawiamy nasz wizerunek.
5 tajnych mocy storytellingu, sprawdź, czy…

Oto 5 powodów, dla których w reklamie Twojej marki opowieści zabraknąć nie może.
Strategia Umami – czy warto przeczytać?

Jak kształtować doświadczenie klienta by do nas wracał?