Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Masz już dość pięknych obrazków na Instagramie? „Toksyczna pozytywność”…

Wcale nie trzeba cały czas się uśmiechać. Ale jak?!

Autorka recenzji „Toksyczna pozytywność” Whitney Goodman: Joanna Burdek

Nie cierpisz pozytywności?
Polecam lekturę książki Whitney Goodman „Toksyczna pozytywność”!

Nie jestem z gruntu pozytywną osobą. Taką co wiesz… co lubi robić z tęczą. Lubię narzekać, nie doceniam tego co mam i preferuję negatywizm.

Długo pracuję nad zmianą i wdzięcznością, ale idzie mi jak po grudzie, bo taka po prostu nie jestem. Nie wchodzę często na Instagrama, bo te piękne domy i obrazki z życia mnie dobijają — po prostu tego nie kupuję. 

Toksyczna pozytywność — Whitney Goodman

„Toksyczna pozytywność” – a może wcale nie trzeba cały czas się uśmiechać?

W ubiegłym tygodniu przeczytałam książkę: „Toksyczna pozytywność„. Dowiedziałam się z niej, że wcale nie jestem dziwna i wcale nie muszę się zmieniać:

  • Jeśli chcesz być szczęśliwa, nie szukaj szczęścia, bo im więcej o tym myślisz, tym gorzej się czujesz.
  • Narzekanie i złe myśli nie są złe, mają nas chronić.
  • Nie musisz lubić swojego ciała, neutralny stosunek do niego wystarczy.
  • Nie ma naukowych dowodów, że wdzięczność nam coś daje.

Najlepsza rada z książki „Toksyczna pozytywność”

Tak naprawdę z całej książki najbardziej lubię taką radę: zamiast szukać w życiu szczęścia — żyj zgodnie ze swoimi wartościami. Dowiedz się, co jest dla Ciebie ważne i działaj tak, by żyć z tym w spójności.


Toksyczna pozytywność – czy warto przeczytać?

Polecam książkę „Toksyczna pozytywność” Whitney Goodman. Ja słuchałam jej na Legimi, fajna lektorka 🙂

Książkę możecie czytać na przykład tu: Legimi „Toksyczna pozytywność”.

Joanna-Burdek-

Autorka recenzji

Strateżka, pisarka, copywriterka, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu. Pracowała dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag. Autor w Sprawny marketing, Marketing przy kawie, Marketer+, Nowy Marketing, Brief. Wykłada e-marketing na uczelniach. Wierzy w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy, a marketing polega na pomaganiu klientom i rozwiązywaniu ich problemów.

Napisz do mnie i zamów strategię dla swojej marki.


Piszę teksty
Tworzę strategie
Wykładam i szkolę