Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Czym jest NeuroCopywriting
Neurocopywriting to taki sposób konstruowana treści, by lepiej trafiały do mózgu. Wykorzystuje on elementy neuromarketingu i ekonomii behawioralnej oraz webwritingu do tworzenia skutecznych treści.
Kto powinien tak pisać?
Każdy, kto pisze do internetu (i nie tylko). Bo neurocopywritng pomaga tworzyć skuteczne treści, reklamy i kampanie. Kiedy zrozumiesz, jak działa ludzki mózg i jak człowiek dzisiaj konsumuje treści, możesz lepiej zaciekawić go tekstem, który czytelnik zrozumie i który go/ją przekona do zakupu.
Jeśli sam/a nie tworzysz tekstów, tylko na przykład pilnujesz agencji, która je tworzy będziesz mogła ją lepiej kontrolować.
Dlaczego NeuroMarketing jest dzisiaj tak ważny?
Żyjemy w świecie Homo TikTokusów. Pokolenia ludzi, którzy inaczej konsumują treści. W dzisiejszym świecie doświadczamy wielu zjawisk, które:
- powodują rozproszenie,
- upośledzają koncentrację,
- promują szkodliwą wielozadaniowość,
- powodują paraliż decyzyjny.
To tylko 4 z wielu zjawisk, wpływających na konsumenta, o których mówię na szkoleniu z neuromarketingu. Napisz i zamów szkolenie u mnie.
NeuroCopywriting jako sposób na osiągnięcie przewagi rynkowej
Jeśli masz e-sklep, to wiesz, że wszyscy dbają o UX, szybką dostawę i SEO. To jest już standard. Kreatywna komunikacja i miliony reklam zalewają klientów. Dlatego dziś musisz mieć coś naprawdę ekstra i coś skutecznego. Taki jest właśnie neuroCopywriting.
NeuroCopywriting uczy, jak pisać do mózgu w sposób zrozumiały i prosty, jak wykorzystać lata ewolucji człowieka — i mózg, który nie nadąża za dzisiejszymi czasami. Jak go skłonić do zakupu.
Pamiętaj! Mózg nie lubi trudnych tekstów, małych czcionek i niezrozumiałych zwrotów. Bo musi tracić energię, a ludzie nie chcą się wysilać. Z reguły nie lubią czytać i myśleć. Jeśli jesteś tutaj, to jesteś wyjątkiem. Ludzie zazwyczaj się spieszą. Wolą ładne grafiki i obrazy. A jeszcze lepiej filmy.
Po co Ci wiedza o NeuroCopywritingu oprócz pisania lepszych treści?
- łatwo wyjaśnisz swojemu szefowi, po co robisz to, co robisz?
- wyedukujesz swój dział marketingu
- skontrolujesz agencję, z którą pracujesz
- podniesiesz swoją wiedzę i błyśniesz ciekawymi danymi podczas spotkania z klientem
Interesuje Cię to?
Książka – nowość 2024: Neurocopywriting
Wydawnictwo Marketer+, autorzy: Joanna i Jarek Burdek: kup tutaj
Chcesz wiedzieć więcej o neurocopywritingu?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak tworzyć teksty zgodnie z zasadami neurocopywritingu – napisz do mnie i zamów szkolenie. Szkolę z tego działy marketingu z dobrymi rezultatami.
Joanna Burdek – autorka tekstu
Strateżka, pisarka, copywriterka, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu.
Pracowała dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag. Autor w Sprawny marketing, Marketing przy kawie, Marketer+, Nowy Marketing, Brief.
Wykłada e-marketing na uczelniach. Wierzy w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy, a marketing polega na pomaganiu klientom i rozwiązywaniu ich problemów.