Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Joanna Burdek
Witaj, nazywam się Joanna Burdek. Wierzę w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy. Dlatego pomogę Ci dać Twoim klientom coś więcej, byś już nigdy nie musiał/a konkurować ceną. Jest jeden haczyk.
Pomagam wyłącznie klientom nastawionym na efekt.
Kim jestem?
Strateżka, pisarka, copywriterka, wykładowczyni
Od 15 lat w marketingu, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzę szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu, content planu i nowych trendów.
Ekspertka
Wykładam e-marketing na Uniwersytecie UPJP2 w Krakowie, jestem współopiekunem studiów „Brand Manager” na WSB w Gdańsku.
Wiedza praktyczna – nie tylko z teorii
Pracowałam dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag, Zamek Wawel. Zrealizowałam dla moich klientów setki skutecznych kampanii i tekstów.
Moja agencja Brand Useful
Pomagam firmom nie konkurować ceną, ale dawać klientom „to coś”. Dodatkową wartość.
Strategia
Nadam Twojej marce charakteru i pomogę Ci już nigdy nie konkurować samą ceną.
Copywriting
Piszę teksty pod SEO, które nie tylko widzą wyszukiwarki, ale i rozumieją klienci.
Szkolenia
Nauczę Twój marketingowy: neurocopywritingu, content planu, strategii marki, nowych trendów.