Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Projektowanie zachowania: czy Ty też utrudniasz klientowi zakup?

W Amazon się kupuje łatwo

Czy Ty utrudniasz ludzim zakup?

Ty tak nie robisz, prawda?

  • Od razu wysyłam autoresponder z podziękowaniem za pytanie i zapewnieniem, że już zabierają się za pracę nad moją ofertą.
  • W 15 minut zadzwoniła do mnie pani, dopytać się o zapytanie, by lepiej dopasować ofertę.
  • Dostałam od nich odpowiedź w ten sam dzień oraz smsa z informacją, że przygotowali ofertę.
  • Nazajutrz i po kilku dniach otrzymałam od nich kolejny mail, smsa i telefon.
  • Do dziś piszą mi smsy!!!

Jedyne, co mogło mi przyjść do głowy to to, że dostają tak dużo zapytań, że nie wyrabiają z odpisywaniem, więc zapytałam tego pana ile maili dostają. Odpowiedział: kilkanaście na tydzień...

Kilka rad, jak usunąć przeszkody i zwiększyć szanse na zakup:

  • Super szybki kontakt z klientem – odpisuj od razu, zanim klient zapomni, że ma potrzebę.
  • Niech Twój język odpowiedzi Cię wyróżni – będzie miły i pomocny. To naprawdę najtańszy sposób na osiągnięcie przewagi marketingowej (zobacz tu).
  • Stosuj różne kanały komunikacji – messenger (dla młodych, telefon, mail, formularz).
  • Uprość maksymalnie pożądane od klienta zachowania złożenie zamówienia, zakup.
  • Usuń wszystkie przeszkody w zakupie: długi proces w zakupie, długi czas oczekiwania, niepotrzebne czynności, które na możesz Ty wykonać za klienta.

Więcej takich ciekawostek znajdziesz w mojej książce: https://www.ksiazkaneurocopywriting.pl/