Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Legendarna obsługa klienta. Recenzja książki Ken Blanchard i in.

"Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza" - recenzja książki Ken Blanchard i in.

Legendarna obsługa klienta. Okładka

Co to jest Legendarna obsługa klienta?

stałe za­pew­nia­nie ide­al­ne­go po­zio­mu ob­słu­gi, dzię­ki któ­re­mu klien­ci wra­ca­ją, co z kolei daje or­ga­ni­za­cji prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną”.

Źródło: Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey.
Legendarna obsługa klienta - serwis klienta

Ide­al­na ob­słu­ga

Culture of service (kultura służenia)

Re­spon­si­ve­ness (Wraż­li­wość)

Em­po­wer­ment (Ini­cja­ty­wa)

Legendarna obsługa klienta - w sklepie

Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza kto napisał?

Autorami książki Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza są: Ken BlanchardKathy Cuff, Vicki Halsey

Legendarna obsługa klienta – korzyści dla firmy i pracowników

Co Legendarna obsługa klienta daje firmie?

Legendarna obsługa klienta - zebranie personelu
  • daje bezpieczeństwo – inni sprawdzili, znaczy, że to bezpieczne.
  • oszczędza energię – inni sprawdzili to, znaczy, że ja nie muszę!
  • niweluję niepewność, stres:  patrzę jak robią to inni
  • podpatruję innych i kopiuję zachowanie – uczę się dzięki innym, poprawiam swoją sytuację, status.

Na czym po­le­ga róż­ni­ca mię­dzy firmą wspa­nia­łą a prze­cięt­ną? (…) Wspa­nia­łe firmy na­uczy­ły się in­for­mo­wać swo­ich klien­tów, że się o nich trosz­czą i chcą uczci­wie za­słu­żyć sobie na ich wdzięcz­ność. Oprócz tego ro­zu­mie­ją, jak ważna jest bu­do­wa re­la­cji – za­rów­no z klien­ta­mi we­wnętrz­ny­mi, czyli pra­cow­ni­ka­mi, jak i klien­ta­mi ze­wnętrz­ny­mi, czyli tymi, któ­rzy ku­pu­ją to­wa­ry lub usłu­gi”.

Źródło: Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey.

Co Legendarna obsługa klienta daje pracownikom?

Legendarna obsługa klienta – wskazówki praktyczne z książki

  • Bądź przy­ja­zny i troskliwy.
  • Zadawaj pytania, żeby było widać, że słuchasz.
  • Po­roz­ma­wiaj o czymś innym niż sam zakup.
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy.
  • Uważnie skup się na kliencie.
  • Daj szansę opowiedzenia historii, niech klient poczuje się słuchany.

„Przy­da­je się tu za­rów­no ko­mu­ni­ka­cja nie­wer­bal­na – na przy­kład po­ta­ki­wa­nie – jak i wer­bal­na. Pa­ra­fra­zuj­cie wy­po­wiedź klien­ta – po­wta­rzaj­cie ją swo­imi sło­wa­mi. Od­zwier­cie­dlaj­cie od­czu­cia, tak aby klient wie­dział, że ak­tyw­nie go słu­cha­cie. (…) Im le­piej po­zna­cie swo­je­go klien­ta, tym ła­twiej wam bę­dzie wy­brać od­po­wied­nią formę re­ak­cji. „.

Źródło: Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey.

Legendarna Obsługa klienta – gdzie kupić ?

Książkę można kupić w formie papierowej na MtBiznes: Legendarna obsługa klienta na MTBIZNES oraz w formie e-booka na Legimi.

Legendarna Obsługa klienta pdf i ebook

Książkę „Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza” autorstwa
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey można kupić w formie e-booka na Legimi


Szukasz ciekawych książek rozwojowych?Neurocopywriting – książka autorstwa Joanny i Jarosława Burdek: sprawdź tu

Neurocopywriting książka
Neurocopywriting książka

Joanna Burdek – autorka recenzji

17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. 

Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. 

Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.

Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, neurocopywriting — pierwsze w Polsce.


Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm💡


Chcesz dać klientom niesamowite doświadczenia, ale nie wiesz, od czego zacząć? Napisz do mnie – umów się na jedną godzinę doradztwa i zobacz, jak zmieni się Twoja marka po 60 minutach.