NeuroDoładowania – źródła

Spis treści

Badania Google: Decoding Decisions The Messy Middle of Purchase Behavior

 

Badania Google: Decoding Decisions Marketing in theMessy Middle

 

Książka NeuroCopywriting

 

Zapisy do NeuroNewslettera

 

Kontakt do mnie:

  • joanna.burdek@branduseful.pl – ten mail odbieram ja (Joanna).
  • tel. 666 873 773 – odbieram między 9 a 16. Jak nie odbieram (bo nie mogę np. prowadzę szkolenie) to oddzwaniam potem zawsze.
  • Jeśli wolisz tekstowo, zapraszam na Linkedin: linkedin.com/in/joanna-burdek/ – odpisuję regularnie ale nie po jednej sekundzie😂.

Prośba do Ciebie:

Jeśli szkolenie Ci pomogło, to ja bardzo proszę o rekomendacje na Linkedin. Wiem, że masz mało czasu. Ale proszę Cię, ponieważ (jak wiesz) social proof są ważne w pozyskiwaniu nowych klientów. A ja lubię klientów, którzy się uczą. Jak Ty.

Zamów moją książkę
„Neurocopywriting”
Neurocopywriting książka
  • mini-encyklopedia marki i neuromarketingu
  • solidna porcja wiedzy (411 stron) w przystępnej formie
  • informacje zastosujesz już na drugi dzień

To jedna z najlepszych książek o sprzedaży i marketingu 2024 w rankingu Pawła Jaczewskiego. 

Picture of O mnie – Joanna Burdek
O mnie – Joanna Burdek

Jestem ekspertką neurokomunikacji, autorką książek, w tym książki Neurocopywriting, właścicielką firmy doradczej Brand Useful. Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 5 specjalizuję się w skutecznej komunikacji biznesowej.

Pracowałam dla takich marek jak Continental, Echo Investment, Achicom, Multikino, O bag, Winkhaus, Zamek Wawel. Szkolę w ICAN, Marketer+, Hutchinson Institute. Jestem wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.

Szkolę z neurokomunikacji i strategii marki zespoły marketingowe i sprzedażowe na terenie całego kraju. O moich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.

Inne artykuły