Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Szukasz sprawdzonych źródeł o Neuromarketingu? A może interesują Cię podstawy marketingu?Sięgnij po premierę roku 2024 – książkę „Neurocopywriting”.
Książka o marketingu, którą warto przeczytać w 2024
Książka o marketingu „Neurocopywriting”. Sam konkret:
- Ponad 400 stron samych konkretów
- Techniki do zastosowania od zaraz
- Wyjaśnienia: jak ludzie konsumują treści dziś
- Wskazówki na strony www i do social media
- Przykłady znanych marek
Ta książka o marketingu sprawi, że będziesz wiedzieć o treściach więcej, niż 90% branży marketingowej. Serio.
Co zyskam, czytając „Neurocopywriting”?
Najlepsze książki o marketingu dają Ci wiedzę, zrozumienie i praktykę. Oto, co zyskasz dzięki książce „Neurocopywriting”.
- Zrozumienie. Dowiesz się, jak otoczenie człowieka wpływa na rozumienie tekstów i jakie treści są dziś skuteczne.
- Przewagę nad konkurencją. Będziesz bez problemu tworzyć teksty, które ludzie lepiej rozumieją. Dzięki temu zwiększysz swoje szanse na sprzedaż.
- Ułatwienie. Zaczerpniesz konkretnych, gotowych do wykorzystania inspiracji.
- Wydajność. Poznasz łatwe sposoby na skuteczne i szybkie pisanie.
- Gwarancję wiedzy. Otrzymasz proste recepty, jak tworzyć skuteczne treści.
- Tematy do rozmów. Poznasz ciekawostki, zagadki i świetne przykłady, dzięki którym błyśniesz w środowisku.
- Wskazówki do dalszego rozwoju. Powiemy Ci, co jeszcze warto przeczytać.
Jak to obejść i trafić prosto do mózgu cyfrowego ZOMBIE? O tym właśnie jest książka „Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdek.
Marketing książka pdf i wersja papierowa
Marketing książka – dlaczego warto?
Dziś już nie wystarczy pisać. Robi to chatGPT. Problem w tym, że te teksty wciąż brzmią jak mydło BULBULBUL i są TAKIE SAME. Mdłe. A dzisiejsi, zabiegani klienci potrzebują KONKRETÓW. Szybciutko! Tu, teraz, fajnie podanych. W tek książce powiemy Ci jak to zrobić ALE NA MAXA ŁATWO.
- Jak pisać prosto?
- Jak pisać konkretnie?
- Jak pisać językiem obaw i korzyści?
- Jak stosować neuromarketing w tekstach?
Content marketing książka
Ta książka różni się od innych książek o marketingu tym, że po jej przeczytaniu, zawarte techniki zastosujesz sama na drugi dzień.
Zamiast czytać 20 książek o neuromarketingu i myśleć, jak je zastosować dla swojej marki – sięgnij po tą jedną. Dostaniesz proste rady „jak wpływać na mózg”, konkretne przykłady – jak robi się to dobrze i praktyczne wskazówki. Jak sama możesz to zrobić u siebie.
Czy ta książka jest dla mnie?
TAK. Serio, nawet jeśli piszesz CV metody tutaj podane pomogą Ci poprawić teksty. Gdzie ta wiedza jeszcze się przyda? Ta książka jest o marketingu internetowym i nie tylko!
Tu zastosujesz wiedzę OD RAZU, bez konieczności dalszych szkoleń itp:
- strony www
- prezentacje, oferty i foldery sprzedażowe
- maile (każdego rodzaju) i mailingi
- social media
- wystąpienia
- podania o prace
- maile urzędowe
- kampanie wyborcze
- prace, eseje
- pisanie scenariuszy spotów
- rozmowa o pracę i z szefem o podwyżkę
Szukasz książki dla marketingowca i biznesmena?
Neurocopywriting to najlepsza książka o zastosowaniu neuromarketingu w codziennej pracy!
- na prezent
- w podziękowaniu
- dla koleżanki z działu marketingu
- na konferencję i szkolenie
- do welcome packa
- dla copywriterki i copywritera
- dla marketerki
- dla pracowniczki instytucji publicznej
- dla właścicielki firmy
- dla każdej osoby, która chce wiedzieć jak działa mózg, jak wpływać na innych, jak lepiej się komunikować
Marketing w social media książka „Neurocopywriting”
Ta książka ma konkretne rady do zastosowania w mediach społecznościowych. Chcesz wiedzieć, jak sprawić, by ludzie udostępniali Twoje posty na potęgę?
Często spotykamy się z marketerkami i marketerami, którzy w momencie poruszenia tematu mediów społecznościowych twierdzą: „U nas to nie działa”, „Próbowaliśmy, ale nie było zainteresowania”, „Lajkowali tylko pracownicy”, „Praktycznie nie było reakcji”. A czy Tobie też zdarzyło się wypuścić posty, które nie wywoływały kompletnie żadnych reakcji? Mimo że wydawało Ci się, że będą świetne?
Po lekturze tej książki to nie będzie dla Ciebie problemem. Dowiesz się, czym jest waluta społeczna i jak zwiększyć prawdopodobieństwo, że Twoje posty będą HITAMI internetu. Ale to nie wszystko! W książce dostaniesz praktyczną ściągawkę z typami skutecznych postów, a w specjalnym dodatku – przykłady wideo i grafik.
marketing media społecznościowe książka papierowa
social media marketing książka pdf
Marketing książka – dlaczego warto?
- najlepsze książki o marketingu – wydaje Marketer+
- znani patroni: Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Marketer+, E-commerce w praktyce, Mamstartup.pl
O autorach „Neurocopywriting” – Joanna i Jarosław Burdek / e-marketing książka
Witaj. Nazywamy się Joanna i Jarek Burdek. Jesteśmy małżeństwem i partnerami w biznesie. Nasza wspólna przygoda zawodowa rozpoczęła się kilka lat temu. Wtedy ja (Joanna) rzuciłam pracę w agencji, by otworzyć własną: Brand Useful. Niedługo potem Jarek odszedł z korporacji. Zaczęliśmy razem rozwijać firmę. Szybko się okazało, że oboje mamy tę samą pasję: układa- nie. Jarek układa strategicznie biznesy, a ja teksty.
Pomagamy firmom budować wyróżniające się marki i nie konkurować ceną.
Wiele z nich zaczęło pracę z nami od opracowania strategii marki. Nasze strategie pomagają nie strzelać pomysłami jak z katapulty, ale uporządkować chaos. Dzięki temu wszyscy w firmie grają do tej samej bramki i komunikują się spójnie, a nie od „Szanowny Panie” po „joł joł joł”.
Szkolimy i jesteśmy praktykami. W strategiach i tekstach opieramy się na wiedzy o mózgu, którą dzielimy się też, wykładając na kilku uczelniach. Przez lata pracowaliśmy z markami takimi jak Continental, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie i O bag.
Książka o marketingu – spis treści
- Wstęp
- Rozdział 1. Neurocopywriting. A co to?
- Rozdział 2. Kim jest osoba, do której piszesz?
- Rozdział 3. O własnych produktach bez klątwy wiedzy
- Rozdział 4. Rybaczka – nowy model projektowania treści
- Rozdział 5. Potrzeby, obawy, tęcza i CEP-y
- Rozdział 6. Neuromarketing w tekstach – praktycznie
- Rozdział 7. Jak pisać w social mediach
- Rozdział 8. Hannibal NieLecter Marketingu – zyskaj psychiczną przewagę nad konkurencją
Zobacz co w każdym rodziale „Neurocopywritingu”
marketing książka pdf i papierowa
Chcesz, by Twoje treści sprzedawały?
- dopasujemy treści do Twoich klientów
- uporządkujemy chaos w komunikatach
- przedstawimy czytelnie korzyści, odpowiemy na obawy
Chcesz mieć mocną markę, ale nie wiesz, od czego zacząć?
Pomożemy Ci:
- stworzyć unikalną wartość dla klientów
- wybrać archetyp swojej marki
- stworzyć charakterystyczny i niepowtarzalny język marki