Szkolenia

Szkolenia dla firm, instytucji.

Joanna Burdek szkolenia

Zobacz ofertę szkoleń

NeuroSprzedaż (Hit 2025)

Czy wiesz, że klienci podejmują ponad 99% decyzji podświadomie? Nawet drogie przedmioty i usługi B2B kupujemy pod wpływem emocji, sami o tym nie wiedząc.

Neurokomunikacja to taki sposób konstruowania treści, by trafiały prosto do mózgu.

Dowiesz się:

  • Jak zaprojektować wybór klienta, by wybrał to, co chcesz.
  • Jak wykorzystać neuronaukę, by skrócić cykl zakupowy.
  • Jak poprawić swoją ofertę sprzedażową, by klient szybciej Ci zaufał. 
  • Co poprawić na stronie, w rozmowie sprzedażowej.
  • Jak zaprojektować cenę, by klient mniej negocjował.
  • Jak pisać językiem korzyści i obaw.
  • Jakie metody przyciągają uwagę, by klient nie przewinął Twojej treści kciukiem na komórce.

Projektowanie zachowania klientów (Hit 2025)

To, że klienci coś wiedzą i chcą zrobić — wcale nie znaczy, że to zrobią. Jak sprawić, by klienci robili, co chcesz? Trzeba zmienić zachowania — ułatwić te pozytywne, utrudnić te niechciane.

Dowiesz się:

  • Czym jest strategia doświadczeń klienta i jak samodzielnie ją zaprojektować.
  • Jak wzmocnić pozytywne emocje na każdym etapie ścieżki zakupu klienta.
  • Jak ograniczyć negatywne emocje we współpracy.
  • Jak wykorzystać neuronaukę do przyśpieszenia cyklu zakupowego.
  • Jak zwiększyć liczbę zadowolonych klientów i pozytywnych opinii.

Neuro-wizerunek - jak się piszesz, tak Cię widzą

Jak mówić, pisać, pokazywać się tak, by klient/partner biznesowy zwrócił na Ciebie uwagę i zapamiętał, co mówisz? To jak się prezentujesz, jest potężnym narzędziem wywierania wpływu. Pokażę Ci, jak za pomocą neurokomunikacji skutecznie pokazać Twoją firmę i siebie.

Dowiesz się:

  • Jakie komunikaty mózg rozumie lepiej.
  • Jak sprawić, by ktoś Cię polubił i uważał za kompetentną osobę.
  • Jak stosować zasady neurokomunikacji, by pisać lepiej niż AI.
  • Jak wykorzystać to, co o mózgu mówi Orwell, by lepiej się prezentować.

Neuro-komunikacja dla młodych pracowników

Czy czasem masz wrażenie, że młodsi i starsi ludzie mówią innymi językami? Wiele ich zachowań jest dla starszych pracowników [co najmniej] niezrozumiałych. To może prowadzić do nieporozumień, rotacji i jest zabójcze dla atmosfery w firmie.

To szkolenie nauczy młodych pracowników komunikować się w sposób precyzyjny, z wykorzystaniem reguł neuronauki. Pozwoli na lepsze wpasowanie się w kulturę firmy, dzięki zrozumieniu i wytłumaczeniu jak komunikują się poszczególne pokolenia, jak działa ich mózg, z poszanowaniem jednostki, w duchu diversity&inclusion.

Młody pracownik dowie się:

  • Jak komunikować się prosto, precyzyjnie i z szacunkiem. To pozwoli uniknąć nieporozumień w zespole wielopokoleniowym.
  • Otrzyma proste wskazówki: jak efektywniej pracować i współdziałać.
  • Pozna perspektywę biznesu: jak ważny jest jego wkład w biznes. Dzięki temu poczuje swój wpływ, który jest kluczowy dla motywacji.

Neuromarketing na stronie B2B

Ponad 300. Tyle błędów poznawczych w mózgu zidentyfikowali naukowcy do dziś. Tyle mamy tak zwanych „bugów” w głowie. Ty też! Pokażę Ci, jak wykorzystać wiedzę o mózgu w przygotowaniu skutecznej firmowej strony www.

Dowiesz się:

  • Jak zastosować efekt stada.
  • Jak wykorzystać regułę autorytetu.
  • Czym jest płynność poznawcza.
  • Jak pisać językiem korzyści i obaw.
  • Jak używać heurystyk kategorii.

Digitaldetox: jak pozbyć się rozproszeń I odzyskać 30% czasu?

Czy zdarzyło Ci się złapać na tym, że zamiast skupić się na pracy, bezwiednie sięgasz po telefon? Nie jesteś sam, sama. Nawet 1/3 dnia pracy ucieka pracownikom na skutek rozproszenia. 

Dowiesz się:

  • Dlaczego tak łatwo dajesz się rozproszyć.
  • Co mają wspólnego indyk i komórka.
  • Dlaczego Chyłka (ta z Mroza) nie lubi komórek.
  • Dlaczego praca w rozproszeniu (na serio) unieszczęśliwia.
  • Czy to prawda, że nadużywanie komórki zmniejsza Ci mózg🥴.
  • Jak to się dzieje, że panie, utrzymujące czystość szybciej chudną?
  • Jak utrzymać skupienie, dzięki czemu szybciej wykonasz pracę.
  • Jak stosować digital detox i JOMO w życiu codziennym, dzięki czemu odzyskasz swoje życie, spokój i będziesz bardziej szczęśliwy, szczęśliwa.

Neuro-rozwój – programowanie (własnego) Mózgu🧠

Kiedyś mózg traktowany był jak odpad – zmarłemu faraonowi mózg kapłani wysysali rurką przez nos i… wyrzucali! A dziś ten organ czcimy, bo odróżnia nas od zwierząt. Lubimy myśleć, że jesteśmy racjonalni, ale… dlaczego postanowienia noworoczne kończą się w trzecim tygodniu stycznia?

Dowiesz się:

  • Jak zaprogramować własny mózg, by osiągnąć cele.
  • Jak stosować 3 metody skutecznego dialogu z własnym mózgiem.
  • Jak mówić, by postrzegano Cię jako kompetentną osobę.
  • Jakie neurometody pozwalają szybciej osiągnąć cele zawodowe.

Neuro Social Media&Wideo 2025

Jak tworzyć posty na social media, by były bardziej skuteczne? Dzięki neurokomunikacji Twoje posty zostaną zauważone i trafią prosto do mózgu klienta.

Dowiesz się:

  • Jak wykorzystać neuronaukę w tworzeniu postów na social media.
  • Jak zaprojektować treść, która da więcej kliknięć, reakcji i sprzedaży.
  • Jak pisać językiem korzyści i obaw.
  • Jak stosować najnowocześniejsze metody copywritingu w social media.
  • Jakie skutecznie przyciągać uwagę, by klient nie przewinął Twojej treści kciukiem na komórce.

Inne szkolenia

Warsztaty Budowania Marki w firmie.

Personalizowane szkolenie, na którym wspólnie wypracowujemy gotowe elementy strategii marki, takie jak archetyp, wartości, persony, RTB.

Sprzedawca, który nie wie jak działa mózg jest jak pirotechnik, który nie wie jak działa trotyl.

To nie może się dobrze skończyć.

Joanna Burdek

Joanna Burdek

Ekspertka i trenerka neurokomunikacji
Wykorzystuję wiedzę o mózgu, by pomagać firmom. Pokazuję jak mdłą i niejaką komunikację zmienić w precyzyjne narzędzie sprzedaży.

Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 12 lat zarządzam firmą Brand Useful. Pracowałam z:  Continental, Winkhaus, Multikino, Województwo Małopolskie, Archicom. Jestem autorką książek, w tym książki „Neurocopywriting”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg. Występuję jako prelegentka na największych polskich konferencjach.

Uczę o neurokomunikacji zespoły sprzedaży i marketingu.
Szkolę w ICAN Institute, Marketer+, Hutchinson Institute. O moich szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne. Jestem wykładowczynią i autorką w magazynach branżowych.

Pracuję z firmami, które potrafią sprzedawać, ale chcą sprzedawać więcej.

Klienci

Dołącz do moich klientów

Referencje

Efekty mojej pracy potwierdzają podpisane referencje, za którymi stoją konkretne nazwiska. Do każdej z tych osób możesz zadzwonić i o mnie spytać.


Kontakt

Jak zacząć współpracę?
Napisz, z czym masz wyzwanie!