Neurocopywriting – materiały

Spis treści

Polecane ksiażki:

  • P. Barden, Odkoduj pułapki myślenia
  • H. Anders, Uspokój swój mózg
  • P. Zak, Immersion
  • Bracia Heath, Przyczepne historie
  • C. Heath, K. Starr, Liczby się liczą
  • M. Sheridan, Co chce wiedzieć klient
  • J. Berger, Efekt viralowy
  • R. Shotton, Iluzja wyboru

Książki o neuro


Polecane raporty i treści


Playlista Youtube:


Obawy – lista pytań (dział sprzedaży):

  • Czego klienci się boją, rozpoczynając współpracę – podaj
    min. 5 obaw i napisz, jak im na to odpowiadasz?
  • Na jakie cechy klienci zwracają uwagę i o co pytają, zanim kupią?
  • Jaka jest pierwsza rzecz, o którą pytają?
  • Co najczęściej przekonuje klienta do zakupu?
  • Najczęstsze problemy i powody reklamacji.

Obawy – lista pytań (klient):

  • Jeżeli chodzi o … (np. zakup mieszkania)  co było dla Ciebie największym problemem, frustracją lub wyzwaniem? Podaj proszę jak najwięcej szczegółów.
  • Na jakie cechy oferty wynajmu biura zwracałaś/eś uwagę przy wyborze
    i dlaczego?
  • Jakie obawy związane ze … (np. zakupem mieszkania) miałeś/aś przed rozpoczęciem współpracy z firmą?
  • Czy się sprawdziły? 
  • Co skłoniło Cię do wyboru firmy? Co przeważyło?
  • Co moglibyśmy robić lepiej w ramach współpracy?

Zamów moją książkę
„Neurocopywriting”
Neurocopywriting książka
  • mini-encyklopedia marki i neuromarketingu
  • solidna porcja wiedzy (411 stron) w przystępnej formie
  • informacje zastosujesz już na drugi dzień

To jedna z najlepszych książek o sprzedaży i marketingu 2024 w rankingu Pawła Jaczewskiego. 

Picture of O mnie – Joanna Burdek
O mnie – Joanna Burdek

Jestem ekspertką neurokomunikacji, autorką książek, w tym książki Neurocopywriting, właścicielką firmy doradczej Brand Useful. Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 5 specjalizuję się w skutecznej komunikacji biznesowej.

Pracowałam dla takich marek jak Continental, Echo Investment, Achicom, Multikino, O bag, Winkhaus, Zamek Wawel. Szkolę w ICAN, Marketer+, Hutchinson Institute. Jestem wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.

Szkolę z neurokomunikacji i strategii marki zespoły marketingowe i sprzedażowe na terenie całego kraju. O moich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.

Inne artykuły