Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Mózg klienta jest…
Twój klient podejmuje średnio 35 tysięcy decyzji dziennie. 99% podświadomie.
Jego mózg pożera aż 20% energii, mimo, że waży tylko 2%🤯. Dlatego nienawidzi się męczyć. Czy Twoje trudne i nudne teksty pomija?
Pomogę Ci dotrzeć prosto do 🧠 klienta.
Dzięki czemu Twoja firma będzie bardziej rozpoznawalna, szybciej wybierana. To pomoże Ci nie martwić się sprzedażą. Za to zmartwi Twoich konkurentów😉
Neurokomunikacja
Program Szkolenia
Dowiesz się, czemu Twój klient (i Ty) macie przestarzały mózg i jak to wykorzystać?
Od czego zależy odbiór treści przez klienta w dzisiejszych czasach. Jakie błędy w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego trafić.
Nauczę Cię pisać prosto i konkretnie tekst, którego mózg nie przeoczy👀.
Otrzymasz wskazówki, które zastosujesz już na drugi dzień. Przydatne listy zmienią proces pisania treści w kilka minut.
Powiem Ci jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
Jak podnieść prestiż klienta własnymi postami dzięki walucie społecznej i sprawić, że będzie je z uśmiechem udostępniał. A kiedy udostępnienia nie muszą być Twoim priorytetem.
Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne treści?
Poznasz komunikaty, które przyciągają uwagę lepiej niż inne i dowiesz się, dlaczego. Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
Poznasz najnowsze trendy w pisaniu językiem korzyści i strat. W tym model TAYA i technikę injakulacji.
Dowiesz się, dlaczego mózg bardziej boli strata. Przećwiczymy w praktyce pisanie językiem korzyści i językiem strat. To poprawi jakość Twoich tekstów.
Posiadanie mocnej marki pomaga nie walczyć ceną. Pokażę Ci proste zasady.
Dowiesz się jak wzbudzać emocje, zwiększyć szansę na zapamiętanie i zakup. Poznasz neuromarketingowe zasady. Dzięki nim zbudujesz mocną markę.
Dla kogo jest to szkolenie?
To szkolenie jest dla firm. Mogą w nim wziąć udział wszyscy pracownicy. W szczególności działy sprzedaży, obsługi klienta i marketingu, które neurokomunikację mogą wykorzystać w pracy na codzień. Nie ma górnego limitu osób, jednak szkolenie najlepiej działa dla grupy do 20 osób.
Szkolenie przeznaczone jest dla firm B2B oraz B2C. Personalizuję je dla każdego klienta. To znaczy, że treści i przykłady przygotowuję zawsze pod konkretną branżę,
Neurokomunikacja Szkolenie – Korzyści
Korzyści: poznaj i korzystaj z najnowszych trendów neurokomunikacji
Na szkoleniu dowiesz się, jak wpływać na mózg klienta🧠. Jak ludzie teraz czytają. Jak pisać, żeby przeczytali i zapamiętali to, co najważniejsze (dla Ciebie😉).
Oszczędzisz czas. Wiedzę z kilkunastu lat pracy otrzymasz w 1 dzień. Tak łatwo odnajdziesz się w marketingowym chaosie.
Łatwe wzory do pracy
Wiedzę ze szkolenia zastosujesz łatwo na drugi dzień. Tworzenie treści stanie się prostsze. Spędzisz nad tym mniej czasu.
Nauczysz się pisać tak, by każdemu chciało się czytać💙.
Stop walce ceną
Zwiększysz efektywność sprzedaży bez walki ceną. Przekonasz klienta do zakupu – skrócisz cykl sprzedażowy.
Zwiększysz szansę na wprowadzenie produktu, usługi.
Duma z Twojej pracy
Łatwiej przyciągniesz i utrzymasz uwagę. Będziesz tworzyć treści, które się komentuje, udostępnia.
Umiejętnie zaprezentujesz korzyści. Lepiej przekonasz klienta do wyboru produktu.
Joanna Burdek – prowadząca szkolenie
Jestem ekspertką od neurokomunikacji, autorką książki 📚”Neurocopywriting”📚.
Mam ponad 17 lat doświadczenia w marketingu. Jako właścicielka agencji Brand Useful, pomagam tworzyć komunikację, która trafia prosto do mózgu klienta. Dzięki zastosowaniu tej wiedzy Twoja firma jest bardziej i łatwiej rozpoznawalna, a przez to szybciej wybierana przez klientów.
Pracowałam z takimi markami jak Continental, Zamek Wawel, Multikino, O bag, Fundacja Women in Technology, WinkHaus.
Jestem ekspertką ICAN Institute i Marketer+ oraz wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.
Szkolę zespoły marketingu, sprzedaży i zarządy firm z neurokomunikacji. O moich szkoleniach piszą, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.
Opinie uczestników
Oni już wdrażają wiedzę ze szkolenia!
Otrzymaliśmy potężną dawkę wiedzy i materiały do przemyśleń. Szkolenie dostarczyło praktycznych narzędzi, które już zaczęliśmy wykorzystywać w codziennej pracy.
Klaudia Mendyka-Waszkowiak
Kierowniczka marketingu Winkhaus Polska
Szkolenia Joanny cieszą się dużym zainteresowaniem.
Oceny uczestników są każdorazowo bardzo wysokie. Zdecydowanie polecam.
Maciej Sękowski
Redaktor Naczelny Marketer+
Polecam współpracę z Joanną każdej firmie, która chce silną markę.
Jej profesjonalizm, zaangażowanie i indywidualne podejście to gwarancja 100% sukcesu.
Zuzanna Szczudlik
Prezeska Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Odpakuj kota🐈
Jeśli mnie nie znasz, to zastanawiasz się, czy to szkolenie to dobra opcja. Sprawdź skany referencji i zobacz oceny uczestników.
Szkolenie Neurokomunikacja Cennik
Wybierz jedną z 3 opcji szkolenia.
Szkolenie
on-line
Cena za 1 osobę przy 20 uczestnikach
Szkolenie on-line 7 godzin
Jeden prowadzący
Personalizacja pod firmę
Ankieta przedszkoleniowa
Certyfikaty w formie elektronicznej
Szablony i wzory do zastosowania
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej
Łączny koszt szkolenia:
4350 zł netto, FV, płatność po szkoleniu.
Cena jest stała. Udział obejmuje do 20 uczestników.
Najchętniej wybierane
Cena za 1 osobę przy 20 uczestnikach
Szkolenie stacjonarne 7 godzin w siedzibie klienta
Jeden prowadzący
(w cenie dojazd, nocleg)
Personalizacja pod firmę
Ankieta przedszkoleniowa
Certyfikaty w formie papierowej
Szablony i wzory do zastosowania
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej
Zadanie domowe dla uczestników
+ sprawdzenie w cenie
Łączny koszt szkolenia:
5900 zł netto, FV, płatność po szkoleniu. Cena jest stała. Udział obejmuje do 20 uczestników.
Cena za 1 osobę przy 20 uczestnikach
Szkolenie on-line 7 godzin
w siedzibie klienta
Dwóch prowadzących (w tym Joanna, w cenie dojazd, nocleg)
Personalizacja pod firmę
Ankieta przedszkoleniowa
Certyfikaty w formie papierowej
Szablony i wzory do zastosowania
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej
Drukowany skrót najważniejszych informacji
Zadanie domowe dla uczestników
+ sprawdzenie w cenie
Książka „Neurocopywriting” w formie papierowej z autografem (411 stron) dla każdego uczestnika.
Łączny koszt szkolenia:
7940 zł netto, FV, płatność po szkoleniu. Cena jest stała. Udział obejmuje do 20 uczestników.
Jak zarezerwować termin?
Potrzebujesz oferty w formie pdf lub chcesz zarezerwować termin? Napisz na: kontakt@branduseful.pl lub skontaktuj się ze mną na Linkedinie lub zadzwoń 666 873 773.
Chcesz to szkolenie ale masz mniejszy zespół lub potrzebujesz indywidualnego mentoringu?
Napisz na: kontakt@branduseful.pl lub skontaktuj się ze mną na Linkedinie lub zadzwoń 666 873 773.
Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?