Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki
Spis treści
Autentyczny Personal Branding Agnieszki Chimkowskiej
Angelika Chimkowska, to taka autorka, którą uważam za swoją biznesową przewodniczkę. Jej poprzednia książka „Psychologia zmiany” pomogła mi w bardzo trudnym momencie. Teraz wydała „Autentyczny Personal branding”. I powiem Ci — ta książka to SZTOS. Praktyczna, mądra i totalnie kobieca – uwielbiam!
Autentyczny Personal Branding – moje ulubione cytaty
„albo masz markę, albo niską cenę”
„nie jesteś czekoladą, aby wszystkich uszczęśliwiać, ani zupą pomidorową, aby wszystkim smakować!”
„autentyczne marki osobiste są napędzane przez pragnienia, cele i pasje”
„nie „jutraj”! Najlepszy moment na działanie jest teraz!”
„w centrum silnej marki jest drugi człowiek, a nie własne ego”
„faceci w drogich, szytych na miarę garniturach wydają się kompetentni, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że pracują dla facetów w T-shirtach”
W książce „Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej dowiesz się dokładnie:
- Czym jest personal branding.
- Czy opłaca się o niego dbać.
- Jak robi się personal branding.
- Jak to jest być autentycznym.
- Jak radzić sobie z syndromem oszusta i perfekcjonizmem.
- Jak zbudować strategię komunikacji marki osobistej.
- Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym i hejtem.
Co Ci się na pewno przyda?
Konkretne przykłady narzędzi i kanałów do promocji na każdym etapie lejka sprzedaży oraz autorski model personal brandingu TOP OF:
Warto przeczytać!
Bez tej książki ani rusz. Dostaniesz praktyczne rady ale też poczujesz się lepiej, tak wiesz, wewnętrznie, w serduszku.
Jeśli masz takie myśli lub lubisz takie tematy – napisz do mnie na Linkedin, czasami fajnie jest pogadać o tym 🙂
Autorka
Jestem strateżką i copywriterką, właścicielką agencji Brand Useful. Prowadzę szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu. Pracowałam dla takich marek jak Continental, Nutella, O bag. Jestem autorką w czasopismach i wykładam e-marketing na uczelniach.
Wierzę w to, że biznes powinien znaczyć więcej niż tylko zarabianie pieniędzy, a marketing polega na pomaganiu klientom i rozwiązywaniu ich problemów.