Wystąpienia

Prelegentka na konferencję biznesową, event firmowy, mówczyni, ekspertka neuronauki.

Joanna Burdek szkolenia

Wystąpienia i prelekcje

Rozwój osobisty: kultura zapie*dolu 6.0

Masz źle, że masz firmę, masz źle, że masz etat. Mam 40 lat, własny dom i samochód. Żadnego kredytu. 2 razy w roku jeżdżę na wakacje. DRAAMAAAT😱 No nie mogło być gorzej po prostu… Jest źle. Chyba się popłaczę dziś. Tylko muszę znaleźć sobie jakiś powód? Ale spokojnie, mój mózg na pewno coś mi podsunie, zawsze to robi…

Dowiesz się:

  • Dlaczego mózg jest jak rzep na negatywne informacje.
  • Wylęgarnia porównywaczy – czy można nie żyć w social media?
  • Jak zaakceptować swój NIEperfekcjonizm i czy warto.
  • Jak FOMO (Fear of missing out) zastąpić JOMO (Joy of missing out)?

Neuromarketing: ucz się biologii zamiast marketingu

Neuromarketing tips and tricks czyli mózgowe 🧠 vademecum marketera.  Jak wykorzystać wiedzę o mózgu, bez dużych budżetów, już na drugi dzień? 

Dowiesz się:

  • Mózg – wszystko, co musisz wiedzieć o tym, co pod czaszką.
  • Błędy poznawcze – które z nich są najważniejsze w komunikacji.
  • Neurokomunikaty – jak tworzyć komunikaty, które rozumie mózg?

Czego Orwell i autor "Cyberpunka" uczą nas o neurokomunikacji?

Orwell napisał, że „gdy treść staje się narzędziem sprzedaży lub politycznej indoktrynacji, bardzo często traci swoje pierwotne znaczenie: przekazywania (jasno) informacji”.

Mimo że sformułowane prawie 100 lat temu, wskazówki Orwella wciąż są aktualne. Zwracają uwagę na precyzję językową, unikanie wyświechtanych zwrotów, zbędnych słów, strony biernej.

Opowiem jak (z użyciem AI) pisać lepiej niż AI. Unikając mdłych komunikatów, niejasności i bełkotu. Jak z treści zrobić precyzyjne narzędzie sprzedażowe. 

Joanna Burdek

Ekspertka i trenerka neurokomunikacji
Wykorzystuję wiedzę o mózgu, by pomagać firmom. Pokazuję jak mdłą i niejaką komunikację zmienić w precyzyjne narzędzie sprzedaży.

Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 12 lat zarządzam firmą Brand Useful. Pracowałam z:  Continental, Winkhaus, Multikino, Województwo Małopolskie, Archicom. Jestem autorką książek, w tym książki „Neurocopywriting”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg. Występuję jako prelegentka na największych polskich konferencjach.

Uczę o neurokomunikacji zespoły sprzedaży i marketingu.
Szkolę w ICAN Institute, Marketer+, Hutchinson Institute. O moich szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne. Jestem wykładowczynią i autorką w magazynach branżowych.

Pracuję z firmami, które potrafią sprzedawać, ale chcą sprzedawać więcej.

Klienci

Dołącz do moich klientów

Referencje

Efekty mojej pracy potwierdzają podpisane referencje, za którymi stoją konkretne nazwiska. Do każdej z tych osób możesz zadzwonić i o mnie spytać.


Zobacz mnie

Kontakt

Jak zacząć współpracę?
Napisz, z czym masz wyzwanie!