Najlepsza książka o Personal Brandingu

"Autentyczny Personal Branding" Agnieszki Chimkowskiej.

Spis treści

Autentyczny Personal Branding Agnieszki Chimkowskiej

Angelika Chimkowska to taka autorka, którą uważam za swoją biznesową przewodniczkę. Jej poprzednia książka „Psychologia zmiany” pomogła mi w bardzo trudnym momencie. Teraz wydała „Autentyczny Personal branding”. I powiem Ci — ta książka to SZTOS. Praktyczna, mądra i totalnie kobieca — uwielbiam!

 

Autentyczny Personal Branding – moje ulubione cytaty

„albo masz markę, albo niską cenę”

„nie jesteś czekoladą, aby wszystkich uszczęśliwiać, ani zupą pomidorową, aby wszystkim smakować!”

„autentyczne marki osobiste są napędzane przez pragnienia, cele i pasje”

„nie „jutraj”! Najlepszy moment na działanie jest teraz!”

„w centrum silnej marki jest drugi człowiek, a nie własne ego”

„faceci w drogich, szytych na miarę garniturach wydają się kompetentni, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że pracują dla facetów w T-shirtach”

 

W książce „Autentyczny Personal Branding” Agnieszki Chimkowskiej dowiesz się dokładnie:

  • Czym jest personal branding.
  • Czy opłaca się o niego dbać.
  • Jak robi się personal branding.
  • Jak to jest być autentycznym.
  • Jak radzić sobie z syndromem oszusta i perfekcjonizmem.
  • Jak zbudować strategię komunikacji marki osobistej.
  • Jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym i hejtem.

 

Co Ci się na pewno przyda?

Konkretne przykłady narzędzi i kanałów do promocji na każdym etapie lejka sprzedaży oraz autorski model personal brandingu TOP OF:

Punkt 1
 
Punkt 2
 
 

Warto przeczytać!

Bez tej książki ani rusz. Dostaniesz praktyczne rady, ale też poczujesz się lepiej, tak wiesz, wewnętrznie, w serduszku.

Jeśli masz takie myśli lub lubisz takie tematy — napisz do mnie na Linkedin, czasami fajnie jest pogadać o tym 🙂

Zamów moją książkę
„Neurocopywriting”
Neurocopywriting książka
  • mini-encyklopedia marki i neuromarketingu
  • solidna porcja wiedzy (411 stron) w przystępnej formie
  • informacje zastosujesz już na drugi dzień

To jedna z najlepszych książek o sprzedaży i marketingu 2024 w rankingu Pawła Jaczewskiego. 

Picture of O mnie – Joanna Burdek
O mnie – Joanna Burdek

Jestem ekspertką neurokomunikacji, autorką książek, w tym książki Neurocopywriting, właścicielką firmy doradczej Brand Useful. Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 5 specjalizuję się w skutecznej komunikacji biznesowej.

Pracowałam dla takich marek jak Continental, Echo Investment, Achicom, Multikino, O bag, Winkhaus, Zamek Wawel. Szkolę w ICAN, Marketer+, Hutchinson Institute. Jestem wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.

Szkolę z neurokomunikacji i strategii marki zespoły marketingowe i sprzedażowe na terenie całego kraju. O moich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.

Inne artykuły