Blog o neurocopywritingu, trendach i strategii marki

Joanna Burdek

Ekspertka NeuroKomunikacji🧠 z Krakowa. Autorka książki „NeuroCopywriting”.

Wykładowczyni, szkoleniowczyni dla ICAN Institute, Marketer+, właścicielka agencji Brand Useful.

Pomaga tworzyć marki, która trafiają do mózgu klientów. Są łatwiej rozpoznawane i szybciej wybierane. Ich właściciele zarabiają więcej bo nie muszą martwić się sprzedażą.

W czym Ci pomogę?

  • Strategia marki, plan na marketing
  • Konsultacje ekspercie
  • Szkolenie zespołu (jak tworzyć oferty sprzedażowe, treści na www, social media)
  • Audyt i wskazówki do Twoich treści

Napisz do mnie:
joanna.burdek@branduseful.pl

Neurocopywriting książka

Jak tworzyć treści do mózgu?

Zamów moją książkę o Neurocopywritingu

Opinie o Joannie Burdek

Asię poznałam na webinarze z Neurocopywritingu, z którego mój zespół wyszedł z bardzo konkretną i praktyczną wiedzą do natychmiastowego zastosowania w naszej komunikacji. 

Konsultacje z Asią są zawsze bardzo rzeczowe, zorientowane na cel, ale też pełne kreatywnych pomysłów. Asia nie tylko dopracowała z nami bank słów, ale też nauczyła myślenia zorientowanego na psychologię użytkownika/konsumenta. 

Asia jest naszym go-to!

[referncje za doradztwo]

1638373148467

Magdalena Melonek – Head of Marketing at Doctor.One

Joanna jest kompetentna, oczytana i zabójczo konkretna. Ma doświadczenie z pracy agencyjnej, więc każdy moduł szkolenia jest okraszony przykładami z zawodowego życia.

Od początku do końca, Joanna mocno trzyma cugle, co w świecie szkoleń marketingowych jest ogromną zaletą.

U Joanny nie ma miękkiej gry. Jest cel do zrealizowania i wspólnie z nami (uczestnikami) musi być zrealizowany. 

[referencje za szkolenie]

1575189434453

Marcin Zaniewski – Specjalista e-marketing & e-commerce

Prezentacja małżeństwa Burdek z Brand Useful została wysoko oceniona, angażowała publiczność zmuszając do mocnej autorefleksji oraz rozśmieszała do łez.

Świetnie przygotowani merytorycznie, bardzo dobry duet sceniczny, co nie łatwo jest stworzyć. Genialne slajdy.

[referncje za wystąpienie]

1695795403306

Jan Jankowski – Founder & Host at Sljedzim Internety Meetup 

Ogromnym atutem Joanny jest to, że ciągle się szkoli, zdobywa praktykę, śledzi zmieniające się trendy, dzieląc się jednocześnie swoją wiedzą.

Joanna zwróciła moją uwagę w kierunku etyki biznesowej i wartości, którymi powinni kierować się dzisiejsi marketerzy, nauczyła jak tworzyć strategie marek i wytłumaczyła, dlaczego warto inwestować w wyższy cel marki. 

[referencje za wykłady]

1600856401304

Paulina Milewska-Kwaśny – Brand Managerka. Ustronianka

Joanna wystąpiła podczas semKRK#21 BIG w Krakowie. W dniu konferencji Joanna wystąpiła jako pierwsza na scenie i trzeba przyznać, że bardzo mocno rozpoczęła konferencję.

Była niesamowicie dobrze przygotowana, jej prezentacja została przesłana w pierwszym możliwym terminie, a sam kontakt z Joanną był niesamowity, płynny i pozytywny.

[referencje za wystąpienie]

1668679549491

Kamil Leśniak – Event & Marketing Manager w DevaGroup Certified SEM Experts

Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem.

Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób.

Moja ekipa jest zachwycona,  zdecydowanie polecam!

Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem. 

[referncje za szkolenie]

1612871320650

Wojciech Biendzio – Właściciel agencji Bien

Poznajmy się!

Mam 17 lat doświadczenia w marketingu. Jestem ekspertką tworzenia strategii marek i neurokomunikacji. Właścicielką agencji Brand Useful. Pracowałam z takimi markami jak Continental, Nutella, Zamek Wawel, Multikino, O bag, Fundacja Woman in Technology.

Jako wykładowczyni prowadzę zajęcia ze strategii marki oraz autorski fakultet „Neurocopywriting” na Uniwersytecie Papieskim. 

Jestem autorką w magazynach branżowych Marketer+, Nowy Marketing oraz prelegentką na konferencjach: Mobile Trends, EastMedia, SemKRK. 

Prowadzę newsletter o Neurokomunikacji na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/

Szkolę zespoły marketingu, sprzedaży z neurokomunikacji oraz „digital detox” czyli jak odzyskać mózg (w świecie internetu) i zwiększyć efektywność w życiu i pracy.  O moich szkoleniach piszą, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.

W swojej pracy wykorzystuję wiedzę o mózgu i błędach behawioralnych. Wierzę w to, że marketing powinien przynosić firmie sprzedaż, a nie tylko (dobry) wizerunek.

Prywatnie jestem żoną, mamą młodego piłkarza, pasjonatką treningu siłowego, roweru, książek (nie tylko o neuromarketingu), właścicielką staruszka border collie.

Brand Useful
Strategie marek, neurokomunikacja

Firmę Brand Useful prowadzimy w duecie z mężem. Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Wawel, Woman in Technology.

100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje. Przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 40 marek i projektów, które: wprowadzaliśmy na rynek, przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne.

Wybrane wystąpienia
Joanny Burdek

Przez ostatnie 2 lata przeszkoliłam 1223 osoby z neurocopywritingu, neurokomunikacji, nowych trendów, brand purpose, strategii marki.

2024: Szkolenie dla ICAN Institute, certyfikowany program dla liderów sprzedaży
2024: Prelekcja o neurokomunikacji dla Instytutu Badań Edukacyjnych, konferencja dla branży logistycznej
2024: Prowadzenie konferencji i panelu
„Lifelong learning a sztuczna inteligencja” w Łodzi
2024: Wystąpienie podczas Warszawskich Dni Informatyki „Jak się piszesz, tak Cię widzą”
2024: Warsztaty Offlajnowi
– jak nie dać się wykorzystywać technologii dla KSPN – Krakowskiej Szkoły Piłki Nożnej
2024: Webinar: „Neurodopalacze na www” – Marketer+
2024: Crash Mondays – prelekcja o Neuromarketingu
2024: Udział w panelu na konferencji „Uwaga! Smartfon”
2024: Networking Club – prelekcja o Neurocopywritingu
2024: Webinar Nowe Trendy Marketingowe
– Marketer+
2024: Warsztaty Offlajnowi – jak nie dać się wykorzystywać technologii podczas Tygodnia Nowych Technologii w Katowicach

Tutaj mnie posłuchasz i obejrzysz

2023: EastMediaprelekcja otwierająca na największej w Polsce wschodniej konferencji marketingowej

2023: Texet Poland — warsztaty z Brand Purpose


2023: Deva Experts, Pomówmy o marketingu, seria IV — prowadzenie webinaru
2023/4: Pierwsze w Polsce zajęcia z Neurocopywritingu na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie

2023: Szkolenie z Neurocopywritingu i Nowych trendów dla Województwa Łódzkiego
2023: Mobile Trends — wystąpienie na konferencji

2023: wystąpienie na Kaliskim Forum Biznesu

2023: Sljedzim Internety (jeden z największych marketingowych meetupów w Polsce) – wystąpienie o 
2023 – Wystąpienie otwierające największą konferencję o SEO w Polsce SEMKRK 

2023 – Marketer+ – Szkolenie z Brand Purpose, nowych trendów, neurocopywritingu

Kontakt

Zaproś mnie na kawę w Krakowie.
Napisz lub zadzwoń

Zapraszam Cię do projektu Offlajnowi, który prowadzę z mężem.

Offlajnowi to projekt społeczny, który ma budować świadomość tego, jak technologia wpływa na mózg. Uczymy jak używać technologii, zamiast być przez nią używanym/-ną.

NeuroNewsletter

Zapisz się na Neurocopywritingowy Newsletter

Referencje dla Joanny Burdek

Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek

Referencje

Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek

Referencje

Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek

Referencje

Referencje Joanna Burdek
Referencje Joanna Burdek