Doradcy energetyczni
Nawet jeśli pozyskujesz klientów przez sprzedawców, potencjalni klienci sprawdzają Twoją stronę www. Od tego, jak wyglądasz, zależy czy klienci będą chcieli dalej rozmawiać, czy wręcz przeciwnie: wycofają się.
Właściciele firmy Eidos zwrócili się do nas z prośbą o unowocześnienie wizerunku i zmianę komunikacji na stronie www.
Audyt strony www
Ponad 100-stronicowy raport z uzasadnieniem neuronaukowym i wskazówkami do pracy.
Badania
Wywiady z właścicielami i klientami. Stworzyliśmy treści w modelu human to human.
Treści i makiety
Zawartość wypracowana w ścisłej współpracy z ekspertami EIDOS, dopracowana pod UX.
Wdrożenie
Nowoczesny wygląd i szybko działająca strona odzwierciedla profesjonalizm firmy.
Przewagą naszych treści jest zastosowanie w nich neuronauki. Każdy element na stronie ma swój cel.
Joanna Burdek
Dostosowana do potrzeb klientów
Rozwianie potencjalnych wątpliwości
Estetyczny design, budujący zaufanie
Jasno przedstawia wartość oferty
Prezentacja dużych projektów i klientów
Podkreślenie naukowego zaplecza
Dziś widzę ogromną zmianę w wizerunku Eidos. Firma na nowej stronie prezentuje się w pełni profesjonalnie, zgodnie z tym, co oferuje swoim klientom. Strona przyciąga zapytania o usługi, co dokładnie odpowiadało temu, czego oczekiwałem. Dodatkowo rozwiązania, takie jak interaktywna mapka z realizacjami, pozwalają w prosty i atrakcyjny sposób zaprezentować nasze doświadczenie. Efekty przerosły moje oczekiwania.
Marek Przychodzeń – Prezes Eidos
Kluczowym celem przy tworzeniu oferty na stronie internetowej było wzmocnienie autorytetu firmy Eidos oraz unowocześnienie jej wizerunku.
Firma, która wcześniej była odbierana jako lokalny gracz z Krakowa, przeszła zauważalną transformację w myśleniu o swojej komunikacji. Postawiliśmy na przedstawienie osiągnięć, które budzą zaufanie przyszłych klientów.
Proces – krok 1
Wyeksponowaliśmy gigantyczną sumę oszczędności, jakie osiągnęli klienci Eidos.
Proces – krok 2
Dodaliśmy szczegółowe case studies, które dały potencjalnym klientom wgląd w sposób działania Eidos.
Proces – krok 3
Zadbaliśmy o społeczny dowód słuszności — na głównej stronie przedstawiliśmy klientów Eidos – znane marki.
Proces – krok 4
Na mapie Polski pokazaliśmy ogólnokrajowe doświadczenie, zrywając z wizerunkiem firmy lokalnej.
Proces – krok 5
Podkreśliliśmy naukowe fundamenty firmy. Dwójka właścicieli to doktorzy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wyeksponowanie tego elementu zwiększa zaufanie klientów.
Każdy z tych elementów został wprowadzony z myślą o budowaniu autorytetu firmy, a także o zwiększeniu jej efektywności sprzedażowej poprzez wyraźne i przekonujące komunikaty.
Ciekawostka
W poprzedniej wersji strony firma Eidos korzystała z ilustracji. Jednak badania wykazują, że rysunki, w przeciwieństwie do zdjęć, nie aktywują neuronów lustrzanych. Najskuteczniejsze w budowaniu emocji są zdjęcia twarzy ukazujące emocje. Idealnie, jeśli prezentują osoby, które przypominają naszych klientów lub pokazują pozycję, do której klienci aspirują. Właśnie takie zastosowaliśmy na stronie!
Co o niej mówi klient
Pracę z zespołem Brand Useful oceniam bardzo wysoko. Ogromnie doceniam ich sprzedażowe podejście – celem projektu nie było jedynie stworzenie nowoczesnej strony, ale sensownej sprzedażowo. Każda podstrona miała pełnić konkretną funkcję i mieć jasno określony cel. Wyróżniające było również to, że zawsze mogłem się z nimi łatwo skontaktować i na bieżąco wiedziałem, na jakim etapie jesteśmy.
Strona główna
Kontakt
Projekt dla firmy Eidos był kompleksowym przedsięwzięciem, obejmującym analizę, projektowanie i wdrożenie, które znacząco wpłynęły na wizerunek firmy oraz efektywność sprzedażową jej strony internetowej. Nowy wizerunek zaowocował profesjonalnym, nowoczesnym serwisem, który buduje zaufanie i przyciąga nowych klientów.
Joanna Burdek
Jestem ekspertką neurokomunikacji, autorką książek, w tym książki Neurocopywriting, właścicielką firmy doradczej Brand Useful. Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 5 specjalizuję się w skutecznej komunikacji biznesowej.
Pracowałam dla takich marek jak Continental, Echo Investment, Achicom, Multikino, O bag, Winkhaus, Zamek Wawel. Szkolę w ICAN, Marketer+, Hutchinson Institute.
Jestem wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.
Szkolę z neurokomunikacji i strategii marki zespoły marketingowe i sprzedażowe na terenie całego kraju. O moich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.