Nowy wizerunek Eidos

Doradcy energetyczni

eidos - portfolio

Wyzwanie klienta

Nawet jeśli pozyskujesz klientów przez sprzedawców, potencjalni klienci sprawdzają Twoją stronę www. Od tego, jak wyglądasz, zależy czy klienci będą chcieli dalej rozmawiać, czy wręcz przeciwnie: wycofają się

Właściciele firmy Eidos zwrócili się do nas z prośbą o unowocześnienie wizerunku i zmianę komunikacji na stronie www.

Proces obejmował

Audyt strony www 

Ponad 100-stronicowy raport z uzasadnieniem neuronaukowym i wskazówkami do pracy.

Badania

Wywiady z właścicielami i klientami. Stworzyliśmy treści w modelu human to human.

Treści i makiety

Zawartość wypracowana w ścisłej współpracy z ekspertami EIDOS, dopracowana pod UX.

Wdrożenie

Nowoczesny wygląd i szybko działająca strona odzwierciedla profesjonalizm firmy.

Przewagą naszych treści jest zastosowanie w nich neuronauki. Każdy element na stronie ma swój cel.

Joanna Burdek

Kluczowe cele projektu

Uproszczenie oferty

Dostosowana do potrzeb klientów

Odpowiedź na obawy

Rozwianie potencjalnych wątpliwości

Unowocześnienie strony

Estetyczny design, budujący zaufanie

Język korzyści

Jasno przedstawia wartość oferty

Budowanie wiarygodności

Prezentacja dużych projektów i klientów

Pokazanie autorytetu

Podkreślenie naukowego zaplecza

Dziś widzę ogromną zmianę w wizerunku Eidos. Firma na nowej stronie prezentuje się w pełni profesjonalnie, zgodnie z tym, co oferuje swoim klientom. Strona przyciąga zapytania o usługi, co dokładnie odpowiadało temu, czego oczekiwałem. Dodatkowo rozwiązania, takie jak interaktywna mapka z realizacjami, pozwalają w prosty i atrakcyjny sposób zaprezentować nasze doświadczenie. Efekty przerosły moje oczekiwania.


Marek Przychodzeń – Prezes Eidos

Efekty

Kluczowym celem przy tworzeniu oferty na stronie internetowej było wzmocnienie autorytetu firmy Eidos oraz unowocześnienie jej wizerunku.

Firma, która wcześniej była odbierana jako lokalny gracz z Krakowa, przeszła zauważalną transformację w myśleniu o swojej komunikacji. Postawiliśmy na przedstawienie osiągnięć, które budzą zaufanie przyszłych klientów.

Proces – krok 1

Podkreślenie efektów

Wyeksponowaliśmy gigantyczną sumę oszczędności, jakie  osiągnęli klienci Eidos.

Proces – krok 2

Prezentacja sukcesów

Dodaliśmy szczegółowe case studies, które dały potencjalnym klientom wgląd w sposób działania Eidos. 

Proces – krok 3

Zaufanie

Zadbaliśmy o społeczny dowód słuszności — na głównej stronie przedstawiliśmy klientów Eidos – znane marki.

Proces – krok 4

Zasięg działania

Na mapie Polski pokazaliśmy ogólnokrajowe doświadczenie, zrywając z wizerunkiem firmy lokalnej.

Proces – krok 5

Podkreślenie ekspertyzy

Podkreśliliśmy naukowe fundamenty firmy. Dwójka właścicieli to doktorzy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wyeksponowanie tego elementu zwiększa zaufanie klientów.

Każdy z tych elementów został wprowadzony z myślą o budowaniu autorytetu firmy, a także o zwiększeniu jej efektywności sprzedażowej poprzez wyraźne i przekonujące komunikaty.

Ciekawostka

Siła zdjęć

W poprzedniej wersji strony firma Eidos korzystała z ilustracji. Jednak badania wykazują, że rysunki, w przeciwieństwie do zdjęć, nie aktywują neuronów lustrzanych. Najskuteczniejsze w budowaniu emocji są zdjęcia twarzy ukazujące emocje. Idealnie, jeśli prezentują osoby, które przypominają naszych klientów lub pokazują pozycję, do której klienci aspirują. Właśnie takie zastosowaliśmy na stronie!

Współpraca z Brand Useful

Co o niej mówi klient 

Pracę z zespołem Brand Useful oceniam bardzo wysoko. Ogromnie doceniam ich sprzedażowe podejście – celem projektu nie było jedynie stworzenie nowoczesnej strony, ale sensownej sprzedażowo. Każda podstrona miała pełnić konkretną funkcję i mieć jasno określony cel. Wyróżniające było również to, że zawsze mogłem się z nimi łatwo skontaktować i na bieżąco wiedziałem, na jakim etapie jesteśmy.

Wizerunek przed i po

Strona główna

Kontakt

Podsumowanie

Projekt dla firmy Eidos był kompleksowym przedsięwzięciem, obejmującym analizę, projektowanie i wdrożenie, które znacząco wpłynęły na wizerunek firmy oraz efektywność sprzedażową jej strony internetowej. Nowy wizerunek zaowocował profesjonalnym, nowoczesnym serwisem, który buduje zaufanie i przyciąga nowych klientów.

Joanna Burdek

O mnie

Jestem ekspertką neurokomunikacji, autorką książek, w tym książki Neurocopywriting, właścicielką firmy doradczej Brand Useful. Mam ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 5 specjalizuję się w skutecznej komunikacji biznesowej.

Pracowałam dla takich marek jak Continental, Echo Investment, Achicom, Multikino, O bag, Winkhaus, Zamek Wawel. Szkolę w ICAN, Marketer+, Hutchinson Institute.

Jestem wykładowczynią, autorką w magazynach branżowych, prelegentką na konferencjach.

Szkolę z neurokomunikacji i strategii marki zespoły marketingowe i sprzedażowe na terenie całego kraju. O moich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” i „śmiertelnie konkretne”.

Joanna Burdek szkolenia

Kontakt

Chcesz unowocześnić wizerunek?